[Panasonic X70] Hoe foto's op PC te krijgen met datakabel

Pagina: 1
Acties:

• EdwardTheGreat
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-12-2023
Een kennis heeft sinds kort een Panasonic X70 en nu willen we die foto's die erop staan overzetten op de pc. Hij heeft een USB datakabel waarmee ik met sommige programma's de berichteninhoud e.d. kan zien, en in een van de programma's (MobSync ofzo) zit er een functie Logo's/Pictures, maar dat werkt niet op deze telefoon.

Als ik ga zoeken op Google, kom ik steevast uit op Bluetooth. Maar waarom investeren in Bluetooth als je al een datakabel hebt, daar moet het toch ook mee kunnen? Of ben ik weer eens slimmer dan de gemiddelde hardware-fabrikant, dat ze hier gewoon nog niet aan gedacht hebben ofzo?

Dus wie weet hoe dit in elkaar steekt, en welke programma's dit voor elkaar kunnen spelen.
Op de Panasonic site staan verschillende progjes maar geen 1 die dit zou kunnen, en een 'PC Editor Tool' loopt bij het opstarten al vast met een kleine foutmelding, dus nog voor dat je het programmavenster zou moeten krijgen. Op een W98SE NL voor de volledigheid.

Met vriendelijke groet, Edward Laskowski

Last.FM

• EdwardTheGreat
iemand?

Last.FM

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:17

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Die Panasonic is een vrij nieuw toestel en net zoals ik met bijv. de Nokia 6630/6680 heb gemerkt draait de software alleen op Windows XP goed. Met 98/ME etc is het niet aan de praat te krijgen. Probeer het met die software eens op een Windows XP machine, kijk of dat wel werkt. Goed mogelijk dat dat de problemen "oplost".

Succes ermee

• EdwardTheGreat
ok bedankt!

dus het zou wel moeten kunnen als ik het programma aan de praat krijg...

is dan gelijk een extra reden om ff XP er naast te gooien, in dualboot. (ik heb zijn pc ook min of meer in beheer e.d)

Last.FM