[Partition Magic] Van primary naar logical

Pagina: 1
Acties:

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:47

St@m

@ Your Service

Topicstarter
Mensen,

Ik heb een schijf van 120GB, deze heb ik opgedeeld in 4 partities.
20gb voor Windows (primary)
10gb voor Muziek (logical)
10gb voor documenten (logical)
70gb voor Programma's (logical)

Nu wil ik ipv 20gb voor de Windows partitie 20 gb voor de muziekpartitie (niet goed opgelet bij het partities aanmaken in de installatie) Ik heb dus de Windows partitie verkleind naar 10gb en ik wilde de overgebleven 10gb plakken aan de de muziek partitie, dat krijg ik alleen niet voor elkaar met partition magic. Ik heb het vermoeden dat dit komt doordat die 10gb van de windows partitie op de primary stond en de 10gb voor muziek op de logical schijf.

Hoe krijg ik nu die 10gb die ik over heb bij de muziekpartitie? Wie helpt mij..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

Om de logical partities staat als het goed is een kader, extended partitie wordt dat deel genoemd, hierbinnen zitten de logical partities.

Je moet dus in jouw geval de extended eerst vergroten, dan kan je daarna ook de muziekpartitie vergroten

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:47

St@m

@ Your Service

Topicstarter
omg.. ik ben echt een noob.. zag het knopje redistribute free space over het hoofd.. tis me al gelukt.. deze kan dicht, zal ff een TR aanmaken.

tnx voor de hulp iig :P :+

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels