Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Thierryziezo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Hallo,

Ik ben op zoek naar een GSM. Ik plan de aankoop binnenkort en het zal mijn eerste GSM worden (misschien een beetje vreemd voor iemand die al meer dan 10 jaar met de computer werkt). Ik wou wachten tot de aanschaf van een mobieltje tot ik het echt kon gebruiken. Nu zou ik graag enkele functies zeker op die GSM willen, maar ik weet echt niet welk merk en welk type ik zou moeten kiezen.

NODIG:
- agenda (met kalenderweergave) --> moet niet uitgebreid zijn, maar korte afspraken noteren
- zuinig met goede batterij (liefst Li-Polymeer) --> stand by-tijd van een week mogelijk?
- handige en duidelijke interface
- mogelijkheid tot voicememo opnemen
- duidelijk, goed leesbaar scherm onder alle omstandigheden (helder weer)
- toegang tot umts (hier weet ik eigenlijk niet hoe het zit met de beschikbaarheid van het umts-netwerk)
- bluetooth, infrarood en kabelinterface
- liefst zo klein mogelijk
- overzichtelijk telefoonboek

OVERBODIG:
- camera (ik heb reeds een fototoestel, dus foto's zou ik nooit met een gsm maken)
- MP3/MPEG4 afspelen
- games
- touchscreen

Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om me enigzins op weg te helpen bij het kiezen van een GSM met die functies?

Bedankt!

[Kleine edit: prijs rond de 150 euro]

[ Voor 5% gewijzigd door Thierryziezo op 25-07-2005 21:20 ]

Asus Mainboard - Intel Pentium III 1 GHz - 512 MB SD-RAM - 2*80 GB Maxtor HDD - Toshiba DVD 16/48 - Plextor Plexwriter 48/24/48A - Acer AL511 TFT-monitor - Standaard keyboard - Logitech MX-300 mouse

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 21:30

Piggen

Lekker bakkie

Dat zijn nogal wat eisen. We verwachten wel dat je zelf wat onderzoek doet van tevoren.

Probeer de zoekfunctie van www.nieuwemobiel.nl eens, dan zullen er wel wat toestellen uit komen rollen. Als je er dan nog niet uitkomt, kun je altijd nog een topic openen :)

• Disciplus-Simplex
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01-2023

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Zo klein mogelijk met agenda. Succes, maar ideaal is het niet. Heb ik het nog niet eens over het invoeren van data.

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
Hmm, misschien een smartphone? Ik denk dat de Motorola MPx 220 wel ongeveer aan je eisen voldoet. Anders is er nog zijn kleine broertje, de MPx 200, deze heeft alleen geen BlueTooth, geen UMTS en niet zo'n goede batterij.. Voor informatie; zoeken op GoT will do the trick.

[ Voor 7% gewijzigd door sjukke op 25-07-2005 21:19 ]

Verwijderd

HHmm ik zie hier de specs die ik graag zou zien bij een eventuele opvolger van de nokia 6310i. Echt een geweldige GSM die helaas niet meer gemaakt wordt. Maar hier heb je dus echt helemaal niks aan maar ik moest het toch even kwijt. :) haha dom van me hij heeft bijna al die specs behalve UMTS 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2005 21:22 ]

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-11 20:31

n00bs

Het is weer Zomer!

De Qtek 8020 misschien of de 8200? (oops UMTS gaat je niet lukken met deze telefoons)

[ Voor 43% gewijzigd door n00bs op 25-07-2005 21:21 ]

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11 15:01

BaRF

bijna kerst

lol, als je niet had staan "zo klein mogelijk" had ik mn eigen nokia 6600 aangeraden :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Thierryziezo
  • Niet online
Ik weet niet in welke prijsklasse de toestellen met UMTS zitten, dus als UMTS niet mogelijk is binnen een prijsklasse van 150 euro is dat geen ramp, hoor.

BTW: Mochten er binnenkort nieuwe toestellen op de markt komen, dan zakken de andere, nu al verkrijgbare modellen normaal gezien toch wel in prijs. Dan zijn er misschien toestellen die nu tegen de 300 euro kosten die binnen een paar maanden binnen mijn budget liggen.

Asus Mainboard - Intel Pentium III 1 GHz - 512 MB SD-RAM - 2*80 GB Maxtor HDD - Toshiba DVD 16/48 - Plextor Plexwriter 48/24/48A - Acer AL511 TFT-monitor - Standaard keyboard - Logitech MX-300 mouse

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-11 15:05
Nokia 6230 (6230i is overbodig, met die 1,3 megapixel camera :))

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Voor de prijs van rond de 150 euro, bedoel je daarmee icm met abonnement (zo ja, wat voor abo?) is dat voor een los toestel kan je elk van je eisen wel vergeten want voor 150 euro heb je een budget telefoon waar je mazzel hebt als er al een kleurenscherm op zit.

Als ik jou was zou ik gaan kijken naar de nokia telefoons met een symbian systeem. Die zijn er in verschillende soorten en maten te krijgen, maar de telefoon die aan al jou wensen voldoet kost 650 euro, wel een behoorlijk verschil met jou richtprijs van 150 euro.

• Thierryziezo
  • Niet online
Ik zou er geen abonnement bij willen, het zou een gewoon Pay&Go-kaartje van Proximus worden (jaja, ik ben een Belg :p)

EDIT: Een tijdje geleden maakten de T610 en de T630 van SE geweldig opmars en hun prijzen zijn nu respectievelijk 129 en 129,95 euro volgens de pricewatch. Ik denk dat deze toestellen redelijk aan mijn vragen voldoen, maar zijn deze nog niet verouderd? Kan ik met mijn geld een betere aankoop doen?

[ Voor 57% gewijzigd door Thierryziezo op 25-07-2005 21:33 ]

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

UMTS toestellen zijn er bijna nog niet in NL en die er zijn, zijn allemaal erg groot met externe antenne. En hebben verder ook niet echt veel functionaliteit.

Ik zou met UMTS nog wachten totdat het wat meer volwassen is geworden.

• Thierryziezo
  • Niet online
Die UMTS valt dan voor mijn part weg, want ik zou het toestel liever compact houden. En ik heb het ook niet zo voor technologie die nog in zijn kinderschoenen staat.

Ik wil gewoon een duurzaam toestel dat toch een jaar of 3-4 mee zal kunnen en dus tegen een stootje kan, met zoveel mogelijk van de bovengenoemde opties voor een kleine 150 euro.

Ik ben geen patser met het laatste toestel of kleine cameraatje, nee, ik hou het liever lekker functioneel voor een mindere prijs :) .

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Maar wou je het toestel los kopen of prepaid of bij een abonnement? een los toestel van 150 Euro... dan heb je niet veel keuze ;)

http://www.telecomvergelijker.nl/
klik dan op los toestel en ga eens kijken wat er voor dat bedrag allemaal te vinden is :)

Nog makkelijker: http://www.telecomvergeli...fer_type=losdev&brand_id=

[ Voor 32% gewijzigd door n00bs op 25-07-2005 21:43 ]

Verwijderd

Kijk eens naar de Sony-Ericsson T630. Hij voldoet aan al je eisen, op de UMTS na, maar dat is ook niet te krijgen voor 150,- Euro.

Je kunt hem op internet voor 122,- krijgen: http://www.kieskeurig.nl/...0778BF76DC1256DEE007F4576

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2005 00:57 ]

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

n00bs schreef op maandag 25 juli 2005 @ 21:34:
UMTS toestellen zijn er bijna nog niet in NL en die er zijn, zijn allemaal erg groot met externe antenne. En hebben verder ook niet echt veel functionaliteit.
Nokia 6630 en 6680 wel eens gezien? :?

Geen externe antenne, en meer functionaliteit dan je nodig zult hebben.. al helemaal in combinatie met 3rd party software! Ze zijn wel relatief groot ja, dus als je voor een modefoontje gaat is et nix :P

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

hmz ok, wist ik niet :? maar ook onder de 150 Euro :? lijkt mij knap...
Pagina: 1