Hallo,
Ik ben op zoek naar een GSM. Ik plan de aankoop binnenkort en het zal mijn eerste GSM worden (misschien een beetje vreemd voor iemand die al meer dan 10 jaar met de computer werkt). Ik wou wachten tot de aanschaf van een mobieltje tot ik het echt kon gebruiken. Nu zou ik graag enkele functies zeker op die GSM willen, maar ik weet echt niet welk merk en welk type ik zou moeten kiezen.
NODIG:
- agenda (met kalenderweergave) --> moet niet uitgebreid zijn, maar korte afspraken noteren
- zuinig met goede batterij (liefst Li-Polymeer) --> stand by-tijd van een week mogelijk?
- handige en duidelijke interface
- mogelijkheid tot voicememo opnemen
- duidelijk, goed leesbaar scherm onder alle omstandigheden (helder weer)
- toegang tot umts (hier weet ik eigenlijk niet hoe het zit met de beschikbaarheid van het umts-netwerk)
- bluetooth, infrarood en kabelinterface
- liefst zo klein mogelijk
- overzichtelijk telefoonboek
OVERBODIG:
- camera (ik heb reeds een fototoestel, dus foto's zou ik nooit met een gsm maken)
- MP3/MPEG4 afspelen
- games
- touchscreen
Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om me enigzins op weg te helpen bij het kiezen van een GSM met die functies?
Bedankt!
[Kleine edit: prijs rond de 150 euro]
Ik ben op zoek naar een GSM. Ik plan de aankoop binnenkort en het zal mijn eerste GSM worden (misschien een beetje vreemd voor iemand die al meer dan 10 jaar met de computer werkt). Ik wou wachten tot de aanschaf van een mobieltje tot ik het echt kon gebruiken. Nu zou ik graag enkele functies zeker op die GSM willen, maar ik weet echt niet welk merk en welk type ik zou moeten kiezen.
NODIG:
- agenda (met kalenderweergave) --> moet niet uitgebreid zijn, maar korte afspraken noteren
- zuinig met goede batterij (liefst Li-Polymeer) --> stand by-tijd van een week mogelijk?
- handige en duidelijke interface
- mogelijkheid tot voicememo opnemen
- duidelijk, goed leesbaar scherm onder alle omstandigheden (helder weer)
- toegang tot umts (hier weet ik eigenlijk niet hoe het zit met de beschikbaarheid van het umts-netwerk)
- bluetooth, infrarood en kabelinterface
- liefst zo klein mogelijk
- overzichtelijk telefoonboek
OVERBODIG:
- camera (ik heb reeds een fototoestel, dus foto's zou ik nooit met een gsm maken)
- MP3/MPEG4 afspelen
- games
- touchscreen
Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om me enigzins op weg te helpen bij het kiezen van een GSM met die functies?
Bedankt!
[Kleine edit: prijs rond de 150 euro]
[ Voor 5% gewijzigd door Thierryziezo op 25-07-2005 21:20 ]
Asus Mainboard - Intel Pentium III 1 GHz - 512 MB SD-RAM - 2*80 GB Maxtor HDD - Toshiba DVD 16/48 - Plextor Plexwriter 48/24/48A - Acer AL511 TFT-monitor - Standaard keyboard - Logitech MX-300 mouse