[OE6] Bijlagen wijzen naar lokale schijf

Pagina: 1
Acties:

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-08 16:41
Ik heb bij iemand de computer weer een beetje op geschoond alleen ik kom alleen niet uit het volgende rare probleem:

Zij verstuurd graag e-mails naar mensen met een plaatje en een leuk muziekje, het lukt haar wel om het plaatje (goed) toe te voegen, hetzelfde geldt voor het muziekje. Als ze dat naar mij toe mailt dan kan ik het thuis niet openen.
Wat blijkt, als ik de bron ga bekijken dan zijn er enkel de lokaties toegevoegd van HAAR Harde schijf. Ik krijg dus thuis te zien dat het plaatje en muziekje op: C:\Document And Settings\Blaat\Desktop\muziekje.midi staat en dat terwijl die locatie hier thuis niet bestaat maar bij haar is. Snappen jullie??

Als ik dezelfde instellingen hier thuis gebruik is er niets aan de hand, hij doet het dan wel goed....
Ik heb alles nagekeken maar wat het is? :? :? :?

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

M@rijn schreef op maandag 25 juli 2005 @ 20:42:
[...]

Als ik dezelfde instellingen hier thuis gebruik is er niets aan de hand, hij doet het dan wel goed....
Ik heb alles nagekeken maar wat het is? :? :? :?
Kijk toch nog maar eens naar:
Extra, opties, HTML instellingen, afbeeldingen verzenden bij bericht aanvinken;

of, bij nieuw bericht, menu opmaak: idem
of, als ze afbeelding toevoegt via het menu het vinkje snelkoppeling maken uitzetten.

Kortom: ze voegt geen bestand bij maar een verwijzing... -denk ik-

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-08 16:41
Oh hell yea thuis getest en dat was het, ik ga het nu daar eens uitproberen. Dankje voor de tip. Ik heb gewoon over 1 optie heen gekeken.....