speciaal plaatje om je tft beter af te stellen (auto-adjust)

Pagina: 1
Acties:

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-08 20:04

Bananenplant

Blocking YOUR ads since 2005

Topicstarter
Zonet zag ik in m'n feedreader deze pagina staan. Het idee: een speciaal beeld waarop je een tft (via vga aangesloten) de auto-adjust laat doen waarna het resultaat is dat je een beter beeld hebt dat wanneer je bij een willekeurig ander beeld auto-adjust zou doen.

Ik vind het er zelf beter op geworden, ik zou zeggen: probeer het eens en post wat je ervan vindt ;) .

VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik heb het ook even gedaan op mijn AG Neovo F-417 17" TFT, maar ik zie totaal geen verschil. Wel duurt de auto adjustment een stuk langer dan normaal.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

net ook ff gedaan.
maar ik zie ook geen verschil, duurt in ieder geval langer dan dat ik hem zelf instel ;)
partypas schreef op maandag 25 juli 2005 @ 20:47:
Ik zie ook niet veel verschil, het grootste verschil komt doordat ik nu cleartype aan heb staan _/-\o_
ben je lekker snel mee dan, is het eerste wat ik aan heb gezet en getweakt met het proggie van microsoft :*)

[ Voor 61% gewijzigd door chucky666 op 25-07-2005 20:49 ]

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• GewoonNico
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-08 19:40
Ik zie ook niet veel verschil, het grootste verschil komt doordat ik nu cleartype aan heb staan _/-\o_

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 23:37

Gé Brander

MS SQL Server

Die cleartype heb ik echt nooit begrepen. Daar krijg ik binnen drie seconden hoofdpijn van. Het lijkt zo onscherp dan. Ook na de calibratie met die 'speciale' achtergrond waar ik geen verbetering in zie trouwens.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-08 11:33
c70070540 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 20:50:
Die cleartype heb ik echt nooit begrepen. Daar krijg ik binnen drie seconden hoofdpijn van. Het lijkt zo onscherp dan. Ook na de calibratie met die 'speciale' achtergrond waar ik geen verbetering in zie trouwens.
Misschien moet je cleartype nog tunen voor jouw specifieke scherm. MicroSoft heeft zo'n activex tune geval waar je mbv een wizard de instellingen (op zicht) aanpast. Werkte bij mij (hoge resolutie laptop scherm) erg goed.
Pagina: 1