[outlook 2003]geen html meer

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• thijs77
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-12-2025
Ik word echt helemaal gek van dit programma.

Eerst kon ik geen links openen, is nu opgelost door firefox te installeren.
Toen wilde mijn uitgaande email uit postvak uit er niet meer uit. Hij verzond niet en verwijderde ook niet meer. Gelukkig ook een oplossing voor gevonden.

Nu laat ie geen html mail meer zien. Je weet wel zo'n pagina van bijv. ebay.

Weet iemand hoe ik dit weer goed zet. Het enige wat ik nu zie zijn een heleboel linken met daartussen tekst, wat erg moeilijk leest.

• littledreamer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2025

littledreamer

Dingen enzo!

Je kan toch gewoon rechts op de afbeeldingen in het mailtje klikken en dan de afbeeldingen downloaden :?

• thijs77
Da's nou het leuke ervan. Die zijn er dus niet. Alleen maar die blauwe linkjes (<http:/etc.). En als je daar met je rechtermuis op klikt is het enige waar je uit kan kiezen alles selecteren, opzoeken en converteren.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
En bovenaan je mail staat ook geen tekst à la 'Dit bericht is geconverteerd naar tekst zonder opmaak.' waar je op kan klikken?

• thijs77
Harm schreef op maandag 25 juli 2005 @ 21:25:
En bovenaan je mail staat ook geen tekst à la 'Dit bericht is geconverteerd naar tekst zonder opmaak.' waar je op kan klikken?
Ja, verdomd nu je het zegt. Inderdaad. Maar is er geen manier om het standaard aan te laten staan.

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:08

GVR

Standaard leesweergave kan je toch wel ergens instellen? HTML of platte tekst

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Extra > Opties... > E-mailopties > en dan het vinkje weghalen voor 'Alle normale e-mail lezen als tekst zonder opmaak' en bij 'Alle digitaal ondertekende e-mail lezen als tekst zonder opmaak'.

• thijs77
Thanks dat was hem

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-08 17:26
Bij voorbaat excuses voor het uit de oude doos trekken van dit topic!

Ik heb altijd Hotmail kunnen gebruiken in Outlook 2003. Gisteren zijn er update voor WinXP en Office SP2 geïnstalleerd op mijn machine. Vandaag krijg ik bij het bekijken van een HTML-bericht in mijn Hotmail-map het bericht "Dit bericht is geconverteerd naar tekst zonder opmaak.". Ik heb de bovenstaande oplossing gelezen, maar bij mij stond het vinkje al uit. Ik heb geprobeerd om het vinkje in te schakelen, Outlook afgesloten, Outlook opnieuw gestart. Gekeken, maar ook die melding. Daarna heb ik het vinkje uitgeschakeld, afgesloten, gestart, maar weer zonder succes... Zijn er meer mensen die dit tegengekomen zijn en die mogelijk een oplossing hebben gevonden?
Pagina: 1