Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

airflow kabels ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kent hier iemand enkele goeide airflow kabels? want ik heb er dringend nodig.
De gele kabels van bij men DFI LPUT NF3 zijn brak en mijn airflow ook :( .
Ik zou zoeken, maar ik weet niet waar of hoe en vooral welk merk ;)
Alle hulp is welkom,
thanks.

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Kijk gewoon in de pricewatch en zoek daar naar rounded kabels. Overigens zit je al een tijdje op GoT en weet je vast dat zo'n topicstart niet de bedoeling is...

• angerfist-yentl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:10

angerfist-yentl

vake bei te bange!

http://www.eynstein.nl/ << heeft ze ook wel

Vake bei te bange

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, en ja waar i die cables moet vinden is voor mij geen probleem, deze topic was gewoon eerder de bedoeling om te zien welke goed zijn en welke minder, maar als niemand zijn ervaringen hier gaat posten is het inderdaad niet echt nuttig nee :( .
toch bedankt

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 09:03
Zijn allemaal even goed. Wat kan er slecht zijn aan een IDE kabeltje ?

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:50

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Airflow kabels bestaan overigens niet. Je kunt wel rounded kabels gebruiken (en deze goed door de kast leiden) om de airflow te verbeteren.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Even een ervarinkje posten dan maar :).

Ik gebruik momenteel Sharkoon Rounded IDE-kabels, had hiervoor AC Ryan Rounded IDE-kabels en daarvoor nog standaard flat IDE-kabels.

Maar qua snelheid is er totaal geen verschil, logisch natuurlijk ;). Ik heb alleen maar rounded kabels gekocht omdat het mooier lijkt.

Verwijderd

Topicstarter
Br3zip schreef op maandag 25 juli 2005 @ 18:44:
Even een ervarinkje posten dan maar :).

Ik gebruik momenteel Sharkoon Rounded IDE-kabels, had hiervoor AC Ryan Rounded IDE-kabels en daarvoor nog standaard flat IDE-kabels.

Maar qua snelheid is er totaal geen verschil, logisch natuurlijk ;). Ik heb alleen maar rounded kabels gekocht omdat het mooier lijkt.
Bedankt iedereen

Wat ik hierover wou vragen is nog: zijn uw sharkoon kabels even soepel en plooibaar als uw AC RYAN-kabels of juist minder/meer? Lijkt me ook een belangrijke eigenschap van die kabels..

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:40
Rounded cables zijn een goede, op elke straathoek wel te verkrijgen, geloof dat mycom ze heeft.

Verder zou ik wat sleeve werk gaan doen, en dan niet meteen van die doucheslangen of krimpkousjes, schilderstape will do the trick :) (of van dat zwarte tape, maar dat plakt 10x te goed, dus alleen doen als het er nooit meer af hoeft)

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 21:46

Nox

Noxiuz

Yofresh_750 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 19:31:
Rounded cables zijn een goede, op elke straathoek wel te verkrijgen, geloof dat mycom ze heeft.

Verder zou ik wat sleeve werk gaan doen, en dan niet meteen van die doucheslangen of krimpkousjes, schilderstape will do the trick :) (of van dat zwarte tape, maar dat plakt 10x te goed, dus alleen doen als het er nooit meer af hoeft)
neem aerodynamische slang, met haaienhuid

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 19:28:
[...]
Bedankt iedereen

Wat ik hierover wou vragen is nog: zijn uw sharkoon kabels even soepel en plooibaar als uw AC RYAN-kabels of juist minder/meer? Lijkt me ook een belangrijke eigenschap van die kabels..
Ik heb nu de Sharkoon Fluorescent Roundcable IDE Basic in geel. Ziet er erg strak uit.

Maar om even terug te komen op je vraag, de Sharkoon kabels zijn goed buigbaar, maar je moet ze zelf wel in een goede form buigen. Deze kabels zijn gesleeved. De AC Ryan kabels daarentegen zijn omringd door kunststof, en gaan daarom automatisch in goede vorm. Je kunt ze allebei wel krijgen in de vorm hoe je ze wilt.

En alsjeblieft tutoieren (jij zeggen) ;)
Pagina: 1