Softwarematige router/gateway

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Cybex
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik heb nu een tijdje gespeeld met ClarkConnect 3.1 en dat beviel opzich wel, maar ben nu toch ook van plan om naar de andere opties te kijken. Ik vroeg me af of er ook een soort ClarkConnect is voor Windows 2003 server.
Is er misschien iemand die een Windows 2003 server als router/gateway heeft staan?

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Onder Windows heb je natuurlijk RRAS maar je kunt ook gebruik maken van 3rd party tools als winroute.

Wel een beetje een search vraag dit. Als je gewoon google gebruikt vind je gelijk talloze opties. En beetje meer inzet zelf zou geen kwaad kunnen imho.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Windows 2003 heeft een ingebakken router optie (ICS), tevens DNS en DHCP. Daarnaast zal je zelf iets moeten "aanschaffen" voor mail, proxy enz. MySQL en PHP is free te downloaden. Eventueel Apache en meerdere FTP servers omdat IIS weinig te bieden heeft.

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zoals al eerder in sluitposts vermeld is, verwachten we hier wat meer eigen inzet, als je eens 2 minuten op internet rondgekeken had, had je de talloze opties wel gevonden waarvan er hier al een paar genoemd worden.

Dit topic is gesloten.