Toon posts:

Toetsenbord geeft plots vage tekens

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vaag probleem: na sommige letters wordt er een 'raar teken' achter geplaatst. Dit probleem deed zich voor in Wordpad, maar ook in kladblok of waar dan ook.

Als je op de w-toets drukt gaat windows Help open, na de i verschijnt het "="=teken, na de q een apostrof, na de r een 5, etcetera (letter die wordt ingedrukt verschijnt óók gewoon op het scherm). Veel letters geven echter geen problemen.

Ander keyboard op zelfde computer geeft geen problemen; zelfde keyboar5d op- winXP houdt het probleem, het ligt dus echt aan het toetsenbord. Maar daarnet deed hij het nog prima.

Het is een liteon sk-2500 trouwens. weet i=emand een op-lossi=ng?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2005 16:35 ]

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:54

Exterazzo

Qeasy

Het klinkt alsof er iets met je numlock fout gaat en hij ook de toetsen die niet op je nummerieke deel zitten pakt.

Audentia

• stefan001
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-01 16:26
Wat staat in je configuratiescherm bij toetsenbord? Een standaardtoetsenbord?

Probeer je toetsenbord in apparaatbeheer eens te verwijderen.

Heb je de drivers van het toetsenbord wel geinstalleerd?

Bovenstaande reactie, in samenwerking met bovenstaande zin kan ook een hint zijn.

Verwijderd

Topicstarter
numlock aan of uit geeft geen verschil. drivers geinstalleerd, maakt ook nits uit. is standaardtoetsenbord.

• Meastro1983
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Is het nog mogelijk voor je om een windows herstel punt terug te zetten? Op die manier heb ik een keer het zelfde probleem op kunnen lossen.

Verwijderd

Topicstarter
Meastro1983 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 17:48:
Is het nog mogelijk voor je om een windows herstel punt terug te zetten? Op die manier heb ik een keer het zelfde probleem op kunnen lossen.
prob doet zich voor op 2 computers met andere os'en. is dus hardware prob, niks met windows te maken.

Verwijderd

klinkt als sluiting in je toetsenbord of zo,

zit er een toets vast, of heb je met eten/drinken gespeeld boven je toetsenbordje? ;)

• Troubular
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-04-2024

Troubular

The One and Only

Zoals hierboven al werd gesuggereerd, even het toetsenbord goed en voorzichtig schoonmaken of als het toch een standaard is een nieuwe halen (ben je er zeker van af).

"We are what we repeatedly do. Excellence, then is not an act but a habit."

• Tim_R
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-11-2025
Tis toch niet een draadloze Logitech, wel?

Die gaf bij mij problemen met de functietoetsen bovenaan, ook 2 verschillende sets, zomaar...

Verwijderd

Topicstarter
Timmyboy_ schreef op maandag 25 juli 2005 @ 20:12:
Tis toch niet een draadloze Logitech, wel?

Die gaf bij mij problemen met de functietoetsen bovenaan, ook 2 verschillende sets, zomaar...
Nee.
Ik denk ook dat het toetsenbord gewoon stuk is, oud ding ook, maar raar dat het zomaar gebeurde. Ach, een nieuwe kost 5 euro, dus...
Pagina: 1