Je cache kan je niet op je GFD regelen die is aleen voor de multiplier en de volt (je kan ze kopen bij Comptechworld of OC-Shop). De cache moet je instellen in je bios (sommige plankjes ondersteunen dit Zoals mijn K7V
) anders moet je het in Windhoo$ doen met een speciaal progje. Dat is minder, of je kan solderen maar das zeker af te raden.
Greetz Koek
Greetz Koek
Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
Niet waar, er zijn ook GFD met cache-control.
Die zijn echter een stuk duurder...
Voor de meeste Slot A borden zijn wel ge-patchte bioses verkrijgbaar met aangepaste cache divider. ( of nog beter: in bios instelbaar)
Die zijn echter een stuk duurder...
Voor de meeste Slot A borden zijn wel ge-patchte bioses verkrijgbaar met aangepaste cache divider. ( of nog beter: in bios instelbaar)
O ja?, ik heb een K7pro, dus als hiervoor een 'patch' bios bestaat dan zou ik het graag willen gebruiken. Indien niet mogelijk, welke software utility moet ik dan hebben voor die cache divider?
Als je een GFD met cache control hebt moet je nog draadjes op je proc solderen .. dus niet doen .... Ik weet niet of er voor MSI een bios is die cache control ondersteund. Anders moet je ff. bij H oda krijgen die heeft hier een tooltje voor ( http://www.h-oda.com/ )
Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
Moet de K7M dit oowk nie ondursteune ofzow?, is toch zowat vergelijkbaar mobo, moete ze maar us un nieuwe bios voor oitbrenge die da oowk ken vinnik!, kennik misschien wel op de gieg kome...
I see dead pixels...
Pagina: 1