Toon posts:

Versterker

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu de: LG F-171AD CD Speler en ga een Mixer kopen en boxen van +60 watt nou zit op deze speler standaard 2x5 watt maar kan die ook meer aan?

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-02 15:59
In je topictitel staat precies wat je nog nodig hebt :)

edit:
60W speakers kun je er wel aanhangen, maar hard zal dat niet gaan. En het zal vast niet geweldig klinken. Een mixer, daar heb je helemaal niets aan met deze set.

[ Voor 61% gewijzigd door dreamscape op 25-07-2005 15:40 ]

Punctuality is the politeness of kings

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
dreamscape schreef op maandag 25 juli 2005 @ 15:39:
In je topictitel staat precies wat je nog nodig hebt :)

edit:
60W speakers kun je er wel aanhangen, maar hard zal dat niet gaan. En het zal vast niet geweldig klinken. Een mixer, daar heb je helemaal niets aan met deze set.
roger that!

wel een beetje basic.

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-02 15:59
True. Zonder de edit was ik grappiger, maar heeft de TS er zo weinig aan :)

Punctuality is the politeness of kings

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
dreamscape schreef op maandag 25 juli 2005 @ 15:41:
[...]

True. Zonder de edit was ik grappiger, maar heeft de TS er zo weinig aan :)
slijmbal >:)

Ts: Wat wil je eigenlijk met die mixer gaan doen? wil je gaan dj-en? of wil je meerdere apparatuur gaan aansluiten?

Verwijderd

Topicstarter
Oke wat is dan het minimun versterker dat ik nodig heb om goed gekuid te hebben?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als je hier op GoT post, verwachten we ook enige zelfwerkzaamheid van je. Dus ga zelf eens het e.e.a. uitzoeken voor je ons een simpele vraag stelt die je zelf ook gewoon op had kunnen zoeken. Scheelt jouw en ons een hoop ergernis.
vwb je laatste vraag: Dat verschilt nogal per persoon. Ga zelf luisteren in een winkel, en maak je keus.
Verder: lees ook nog eens even Algemene gedragsregels (Netiquette) door als je wilt. Anders ben ik bang dat je toekomstige topics (evenals veel van je je vorige) snel gesloten zullen worden :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Hier 2 relevante stukjes uit de Faq. De Faq die je dus eerst leest alvorens je een topic opent.

AV FAQ; Veelgestelde vragen
AV FAQ; Veelgestelde vragen
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.