Toon posts:

PDA met UMTS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen of er al PDA's beschikbaar zijn met UMTS ondersteuning? en zo,ja welke?

Ik ben op zoek naar zo'n PDA, deze moet de beschikking hebben over windows mobile 2005 en UMTS.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 15:31:
Kan iemand mij vertellen of er al PDA's beschikbaar zijn met UMTS ondersteuning? en zo,ja welke?

Ik ben op zoek naar zo'n PDA, deze moet de beschikking hebben over windows mobile 2005 en UMTS.
PDA icm met mobiele telefoon: Motorola A1000, beschikt over UMTS en ingebouwde GPS! Alleen verkrijgbaar in het Engels overigens bij de BC. Fantastisch toestel

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Wat wil je gaan doen met je PDA? Ik heb zelf nu een Nokia 6680 (met UMTS dus). Deze heeft een goed contactenbeheer, agenda, mailfunctie en er kunnen diverse programma's op, zelfs TomTom. Na een maand gebruikte ik mijn PDA nog maar zo weinig, dat ik deze heb verkocht.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Wat jij wil komt binnenkort.

De T-Mobile MDA 4.

Is een Windows Mobile 2005 pda met umts, ingebouwd keyboard, 2 camera's (1 voor foto's en 1 voor videotelefonie), een whopping 500-nogwat mhz xscale processor en verder alle communicatie methoden die je nodig zal hebben (Ir, bluetooth, wlan)

maar reken dat hier een aardig prijskaartje aan gaat zitten.
Afbeeldingslocatie: http://www.theregister.co.uk/2005/02/03/mda_iv.jpg

Verwijderd

Waarom neem je geen PDA met bluetooth en een UMTS telefoon met bluetooth?

PDA's met UMTS zijn er nog niet.