Zit me te orienteren op nieuwe pc (werk nu onder windows) en denk zelf aan een Mac. Ik heb een netwerk van 2 window PCs, en en van de PCs is aan vervanging toe. Nu is mijn vraag of het handig is om een Mac te kopen, terwijl de andere computer op windows draait. Dwz geeft het problemen om met twee verschillende systemen onderling toch te communiceren. Heeft iemand hier ervaring mee?Ik ben van plan om:
- foto / video editing
- office applicaties zoals excel, acces, word
Het is op termijn niet mogelijk de andere pc ook over te laten stappen van windows naar Mac, omdat Mac niet werkt met Autocad (professioneel gezien moet ik werken met dit pakket). Ook niet onbelangrijk, betekent het dat je qua software alles dubbel moet aanschaffen? Dwz eentje voor de mac en eentje voor de windows pc?
- foto / video editing
- office applicaties zoals excel, acces, word
Het is op termijn niet mogelijk de andere pc ook over te laten stappen van windows naar Mac, omdat Mac niet werkt met Autocad (professioneel gezien moet ik werken met dit pakket). Ook niet onbelangrijk, betekent het dat je qua software alles dubbel moet aanschaffen? Dwz eentje voor de mac en eentje voor de windows pc?