Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[McAfee] Hoe helemaal te verwijderen zonder uninstall optie?

Pagina: 1
Acties:
  • 8.268 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik had altijd mcafee echter was die laatst verlopen dus heb ik een andere genomen namelijk symantec. nu wilde ik mcafee un-installen, echter was daar geen mogelijkheid voor, geen icoon geen button zelfs in configuratie ging het niet.
dus heb ik ze maar handmatig in verkenner verwijderd.
alle mooi verwijderd, niet perfecte manier natuurlijk maar ok, vervolgens symantec geinstalleerd en geupdate, werkt perfect. verder de kleine automatic dingetjes uitgevinkt bij het opstarten via msconfig.

toch krijg ik nog 1 melding van mcafee dat virusscanner niet up to date is. en dit is elke keer als ik het opstart. ik wil die melding wegkrijgen want mcafee staat niet meer op mijn pc en dus is het overbodig. nu weet ik dat het aan mijn manier van verwijderen ligt maar toch wil ik het zien op te lossen.

kan iemand mij helpen hoe ik dit aanpak. in msconfig staat ie niet meer want alle opties van mcafee heb ik uitgevinkt. ik hoor het graag van jullie.

gr. obrigado

• Defspace
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-11 11:23

Defspace

Administrator

Ja McAfee 2005 is echt de grootste spyware/malware virusscanner die ik ooit ben tegengekomen.
Hele tijd connecten met internet en heeeel moeilijk te uninstallen.
Ik had hem ook eens geinstalleerd en het is niet normaal hoeveel moeite je moet doen om hem in zijn geheel te verwijderen.

Hoe dan ook tijdens installatie heeft hij ergens in je TEMP directory een updatechecker neergezet.
Het beste is om je hele TEMP directory leeg te halen.
C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\local settings\temp

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Deze pagina en zijn links ook al gezien? :)

Verder pas ik nog even je topictitel aan, 'mcafee probleem' zegt namelijk weinig over je probleem. ;)
offtopic:
Ook nog welkom op GoT. :w

[ Voor 42% gewijzigd door pasta op 25-07-2005 15:22 ]

Signature

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Controleer je register eens op achtergebleven restanten McAfee en verwijder ze.

ARME AOW’er