"Early to rise, early to bed, makes a man healthy but socially dead." - (The Warner Brothers [Anamaniacs])
Je kan ook gewoon de communicatie beveiligen met SSL, hiervoor is waarschijnlijk wel een pakket beschikbaar voor PHP
[ Voor 31% gewijzigd door Salandur op 25-07-2005 15:04 ]
Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel
[ Voor 6% gewijzigd door mulder op 25-07-2005 15:09 ]
oogjes open, snaveltjes dicht
Wanneer het om pgp signatures gaat zou je eens op http://www.braverock.com/gpg/ kunnen kijken. Daar staat een plugin (geschreven in PHP) voor SquirrelMail waarmee berichten gesigneerd kunnen worden.
Als de source minder is dan 100 regels code zou je zelfs hier stukken van je code kunnen posten.
[ Voor 29% gewijzigd door barfieldmv op 25-07-2005 18:23 ]
Verwijderd
Nou, het lijkt me geen goed idee om klakkeloos lappen code te gaan posten ... als er specifieke stukken zijn waar je niet uitkomt is dat wat anders, maar het is niet de bedoeling dat anderen het werk voor je doen.barfieldmv schreef op maandag 25 juli 2005 @ 18:22:
Als de source minder is dan 100 regels code zou je zelfs hier stukken van je code kunnen posten.
Het signen en encrypten van XML gebeurd normaal gesproken met XMLSignature of XMLEncryption waar genoeg implementaties voor beschikbaar zouden moeten zijn.
Doet die DLL alleen de signatures of zit de hele applicatie en communicatie logic ook in die DLL?
"Early to rise, early to bed, makes a man healthy but socially dead." - (The Warner Brothers [Anamaniacs])
Met even Googlen kom ik op http://www.sportdigitaal-info.net/. Het lijkt dat daar toch aardig wat over sporttaal staat. Ik zou eerst eens kijken of je op basis van die informatie niet iets kan maken.TheJack schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:59:
Ik ben een verenigingadministratie pakket aan het aanpassen (PHP/MySQL), zodat het met behulp van XML berichten (Sporttaal), gegevens kan uitwisselen met een bondsysteem. Hiervoor krijg je een certificaat van het bondsysteem, om berichten te signeren en valideren.
Om dit te kunnen toepassen gaat de support niet verder dan, hier is een Windows DLL en die maakt de signature.