Hoe moet je omgaan met een hoop dubbelposts?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Topicstarter
Hoe moet je omgaan met een hoop dubbelposts? En dan nog in bijna dezelfde tijd?

Concreet voorbeeld: http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1356907 en de reacties eronder. En deze verdwaalde reactie ook nog: http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1356918

Dubbelposts zijn dubbel, maar als het gaat om een kort tijdsbestek mochten ze blijven leven, dat heb ik tenminste begrepen. Maar met zoveel posts? Wat dan?

edit:
En ja, ik sta er ook tussen... :P

[ Voor 6% gewijzigd door Motrax op 25-07-2005 14:54 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

💀 too old to die young

Bij simpele one-liners hou ik een marge van 2-3 minuten aan en bij uitgebreidere posts wat meer, je ziet meestal wel of iets bedoeld is om goedkoop te scoren of dat er wat tijd in een reactie is gaan zitten. We zitten natuurlijk niet om users te pesten en als iemand iets goed bedoeld en er tijd in steekt dan mag dat wmb best gewaardeerd worden :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Topicstarter
botoo schreef op maandag 25 juli 2005 @ 15:09:
Bij simpele one-liners hou ik een marge van 2-3 minuten aan en bij uitgebreidere posts wat meer, je ziet meestal wel of iets bedoeld is om goedkoop te scoren of dat er wat tijd in een reactie is gaan zitten. We zitten natuurlijk niet om users te pesten en als iemand iets goed bedoeld en er tijd in steekt dan mag dat wmb best gewaardeerd worden :)
Okay, maar wist ik al ;)

Het gaat in dit voorbeeld om 5 dezelfde reacties... dat is een beetje teveel van het goede, of niet?

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

De hoeveelheid 'dubbel'posts maakt niet uit, het gaat om de insteek.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-10 03:06

Toff

FP ProMod
Wel een topic om scherp in de gaten te houden, want de regio kent zo zijn gevoeligheden...

Zo vind ik deze eigenlijk al te ver gaan, o.a. omdat poster "pro palestijnen" gelijk stelt met "anti Semitisme".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

:r :r :r
wat een vieze draad, dat heeft toch niets met computers te maken? Iedereen kan een sluitende +4 bewijslast maken die de ander zwartmaakt en vice versa... en daarbij consequent geweld aandoen.

Iemand bezwaar als een hoop van die meuk op 0-offtopic eindigd?
* Delerium ziet dat soort discussies dus echt liever op een ontopic forum als NSTM dan op de FP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Ecteinascidin schreef op maandag 25 juli 2005 @ 19:59:
Iemand bezwaar als een hoop van die meuk op 0-offtopic eindigd?
Hmmz, ik zal er geen traan om laten maar ik ben er ook weer niet onverdeeld gelukkig mee.
* botoo stemt niet tegen *

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen_t
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09-2023
Sommige teksten hebben idd weinig met tweakerij te maken: http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1357274

Als ze zo doorgaan met die reacties, komt tweakers.net nog op de eerste google-pagina als je googled op "joods-palestijnse verhoudingen".

Een leuke off-topic discussie is heus niet altijd verkeerd, leuk zelfs soms, maar deze hoort m.i. ergens anders thuis.
Pagina: 1