Toon posts:

MAC G4/G5 OS 10 en Pentium 4 XP hulp nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Moet een opdracht maken waarin mac OS 10 met Pentium 4 XP wordt vergeken. omdat ik zelf altijd al AMD heb gebruikt zoek ik hier naar info...

De vragen:
- Startup time en welke systeem programma's worden automatisch gestart?
- Nieuwe toevoegingen in OS 10 en hoe gedragen deze zich? Zelfde verhaal bij windows XP (Ik weet wel een aantal kleine dingen maar laat maar horen wat jullie allemaal hebben).
- Hoe werken de grafische programma's (zoals photoshop. vergelijk de werking op beide systemen)
- 3D gaming... Waarom is mac minder geschikt voor games? (zijn bijna geen spellen voor maar wat nog meer?)
- Font vergelijking. Welke soorten fonts worden door beide systemen gebruikt?

kunnen jullie me hiermee helpen?

B.V.D. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
Pentium 4 XP :? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb het even bijna letterlijk uit de opdracht getypt, blijkbaar verwachten ze nog mensen met windows 3.1 op een pentium 4 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Beetje huiswerk he ;)

Wat nieuw/anders is in OS X tov OS 9 kun je toch wel vinden lijkt me, zelfde verhaal voor Win ME/2000 tov XP

Mac is op zich niet minder geschikt voor games. Dat er minder games voor zijn heeft andere redenen :) Zoekvraagje

Welke fontformaten deze OS-en ondersteunen kun je ook makkelijk vinden :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Huiswerk doe je maar zelf. ;) Het meeste hiervan is zelf wel uit te zoeken hoor. :)

Dit topic is gesloten.