Hoi ieders,
Ik wou binnenkort een 6800gt aanschaffen voor mijn lan doos (een luxe xpresso p111 waarvan de media kwaliteiten niet worden benut
) Nu is de s-presso een barebone dus heeft deze een 200 watt voeding (trekt wel makkelijk een 9800pro) maar ik weet dus niet of de 6800gt meer stroom vraagt. (Oke logica: hij wordt wel warmer volgens de reviews: dus ook meer stroom lijkt mij wel logisch) Qua temperatuur maak ik me geen zorgen: het ding is 1 en en al koeling
Vraag is:zou de voeding het trekken? (JA 200 watt is weinig, aan de andere kant het is een top voeding.
)
PS heb er een 6800le voor 10 minuten ingehad: deze werkte in windows oke maar kon hem helaas niet uittesten in 3dmark
Ik wou binnenkort een 6800gt aanschaffen voor mijn lan doos (een luxe xpresso p111 waarvan de media kwaliteiten niet worden benut
Vraag is:zou de voeding het trekken? (JA 200 watt is weinig, aan de andere kant het is een top voeding.
)
PS heb er een 6800le voor 10 minuten ingehad: deze werkte in windows oke maar kon hem helaas niet uittesten in 3dmark
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2005 20:28 ]