Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

verlies orange d500

Pagina: 1
Acties:
  • 672 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hoi allemaal,

ik ben vanmorgen mijn d500 verloren op de pont in amsterdam, ik bukte en hij gleed uit mijn binnenzak kl#tezooi ik ben verzekerd bij Proassist en heb een extra dekking polis
nu is mijn vraag is dat gewoon verzekerd? of kan ik fluiten naar een nieuw toestel
omdat erin staat dat verlies niet wordt vergoed of is dit wat anders???

wie weet wat?

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-10 10:13

dawuss

gadgeteer

In principe ben je hem toch niet kwijt? Je weet precies waar hij ligt, en waarom hij het niet meer doet (waterschade). Misschien kun je daar wat mee? :P

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem contact op met Proassist en leg de situatie uit, wellicht dat ze wat voor je kunnen betekenen.

@dawuss
omfg, denk niet dat ze daar intrappen bij de verzekeringsmaatschappij wel? (dit zal gewoon onder verlies vallen)

[ Voor 39% gewijzigd door TERW_DAN op 25-07-2005 13:43 ]

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:28

Sick Nick

Drop the top!

Al die verzekeringen zijn redelijke bullshit als je het mij vraagt, problemen aan het toestel vallen onder de garantie van de fabrikant. En als ie gejat is krijg je meestal geen nieuwe omdat het uit een openbare ruimte is ofzo, en schade gooien ze bijna altijd op waterschade (en zelfs schade door zweet omdat ie in je broekzak zit ofzo).
Of te wel, nu heb je de combi verlies en flinke waterschade. Denk dat je kan fluiten naar een nieuwe, en volgende keer maar geen verzekering afsluiten :p

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

ligt er aan,
ik heb een collega en haar vriend had het ook (dat ie hem in de sloot had laten vallen vanaf een brug en dat hij wist waar die lag) hij kreeg gewoon een nieuw toestel! (was overigens met een Safe&Sure verzekering

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:36
Je kan ook een N-gage GD bestellen voor 49,- E

[rml][ ACTIE] Nokia N-gage QD voor 49,95 via 0800-0560[/rml]

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-11 22:58

MrDrako

nep ict'er

beste kun je liegen, zeg maar dat je zakken zijn gerold.
niet helemaal legaal, maar anders krijg je misschien wel helemaal niks.

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Bij diefstal moet er volgens de algemene voorwaarden van Proassist braaksporen zijn. Waterschade is gedekt, mits je het toestel hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door Oyster op 25-07-2005 14:07 ]

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-11 15:59

Ankh

|true

MrDrako schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:00:
en dat heeft geen nut, dan moet je naar de politie voor aangifte :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Dit soort opmerkingen kan je beter voor je houden. Oplichting is illegaal, en erover schrijven op GoT is ook niet de bedoeling.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Sick Nick schreef op maandag 25 juli 2005 @ 13:45:
Al die verzekeringen zijn redelijke bullshit als je het mij vraagt, problemen aan het toestel vallen onder de garantie van de fabrikant. En als ie gejat is krijg je meestal geen nieuwe omdat het uit een openbare ruimte is ofzo, en schade gooien ze bijna altijd op waterschade (en zelfs schade door zweet omdat ie in je broekzak zit ofzo).
Of te wel, nu heb je de combi verlies en flinke waterschade. Denk dat je kan fluiten naar een nieuwe, en volgende keer maar geen verzekering afsluiten :p
Een goede verzekering biedt ook dekking bij vochtschade. Waaronder de verzekering van ProAssist.
Verder vallen natuurlijk niet alle problemen aan het toestel onder de fabrieksgarantie. Denk aan val- of stootschade.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-11 17:37
Je krijgt geen nieuwe omdat je het toestel niet meer hebt. Als je hem opduikt krijg je wel een nieuwe, krom maar waar..

Je zou je afvragen waarom je niet zou zeggen dat je bedreigd bent en je foon weg was :)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 15:19

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Plus dat er door mensen zoals jou een steeds hogere premie gevraagd wordt voor zulke verzekeringen. Dus uiteindelijk belazer je jezelf, je familie en je vrienden (erg indirect, maarja)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Mij gaven ze direct een nieuwe SPV 500 nadat hij van mijn flat gevallen was; grote kans dat ze bij jou hetzelfde doen..

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 15:19

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Maar jij kon hem nog aan de verzekeringsmaatschappij overhandiggen.

Dat zal bij de TSer niet mogelijk zijn, of hij moet hem gaan opduiken. Dus dan spreken we over appels en peren. Totaal niet met elkaar vergelijkbaar.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1