plaatjes uit pixplayer exe file halen

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• zoooper
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
ik heb een aantal exe bestanden waar volgens het de info van het bestand met pixplayer een exe bestand van is gemaakt. Dit is een soort slideshow.

Nu wil ik graag de plaatjes in de goede kwaliteit hieruit halen, zodat ik een paar foto's kan laten ontwikkelen. Via printscreen is de kwaliteit niet goed genoeg.

Nu heb ik al behoorlijk lang gezocht (zowel hier als via google). Via pixplayer zelf lukt het me niet en resource hacker vindt geen plaatjes.

Iemand nog een idee? of weet iemand een software programma om de plaatjes hieruit te halen?

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-05 19:54

Bosmonster

*zucht*

Even de maker van het ding vragen of die je de originele wil sturen?

Ken je diegene niet, dan mag dit topic dus uberhaupt niet en valt het onder 'hacken' ;)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Zie je het plaatje wel in goede kwaliteit in beeld, waarom werkt printscreen dan niet goed?

offtopic:
Dit is overigens meer voor SA ;)

[ Voor 20% gewijzigd door BtM909 op 25-07-2005 14:02 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-05 16:01

André

Analytics dude

Als de plaatjes in een executable staan is dat waarschijnlijk niet voor niets. Het hacken van die executable gaan wij hier op GoT ook niet bespreken. Het enige wat overblijft is het mailen van de maker ;)

Dit topic is gesloten.