Natuurlijk worden er best aardige scores neergezet. NGS gaat bijvoorbeeld als een tiét. Maar in het algemeen scoren we matig. Ik hoop dat iedereen aan het sparen is, want anders mogen we ons best eens achter de oren krabben of we hier niet wat meer power zouden moeten verzamelen. Een vijfentwintigste plaats is gewoon, ik zeg het even vrijuit, kut. Er is actie nodig. Vraag jezelf af: Ken ik iemand die nog geen F@H draait? Moet ik geen dual Xeon kopen? Dat soort dingen.
Zoals gezegd onttrekt NGS zich aan de malaise, en scoort nog maar eens een #1. En er zijn zelfs wat mijlpalen! Scoutboy, Rob Smeets, Virtugon en Millenyum nemen ze mee naar huis. Wees er zorgvuldig mee! Je kan ze namelijk omruilen bij je volgende mijlpaal.
EN NU VOUWEN!
Zoals gezegd onttrekt NGS zich aan de malaise, en scoort nog maar eens een #1. En er zijn zelfs wat mijlpalen! Scoutboy, Rob Smeets, Virtugon en Millenyum nemen ze mee naar huis. Wees er zorgvuldig mee! Je kan ze namelijk omruilen bij je volgende mijlpaal.
EN NU VOUWEN!

Folding@Home hitparade van 24-07-2005 Top 30 daily flushing members: (67/1673) = 4%
Top 30 Overall
Top 15 teams daily
Top 15 teams Overall
|
Mijlpalen | |
Scoutboy | 10.000 |
Rob_Smeets | 10.000 |
Virtugon | 10.000 |
Millennyum | 2.000 |
Leden |
0 nieuwe leden |
Huh?? Niemand joinde gisteren DPC!!! Boehoehoehoeeeee.... :'( |