[XP] Ik heb nergens meer de machtiging voor*

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-03 18:21

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
ik heb nu het probleem dat ik geen ctrl alt del kan doen doordat ''taakbeheer is uitgeschakeld door de systeembeheerder''
ik kan nu ook in start>uitvoeren cdm of regedit etc. doet hij niet meer
ik kan nu ook geen ws_ftp pro gebruiken die geeft de volgende error: ws_ftp does not appear to have been installed correctly for the current user Ipswitch WS-FTP will exit.
ik ben bang dat er nu nog meer zo gaat reageren totdat ik met een volledig ge-nuked systeem zit om het maar even zo te noemen ik heb al gekenen naar de ctrl alt del opties maar dat staat gewoon goed maar toch werkt het niet :S
ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen want het schiet niet echt op zo ik heb net Registry Mechanic afgerond maar heeft ook geen nut nu maar even HitManPro aanzetten hopen dat dat enig resultaat geeft
ik heb al gezocht naar dit soort problemen maar dat levert me alleen maar op hoe je ctrl alt del moet laten werken door iets te veranderen dat waarschijnlijk niet goed stond maar dat stond gewoon goed en dat vond ik ook in de topics hier dus nog niks wijzer :(

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Perkouw,

Ik zie dat je nog niet zo heel lang rondloopt op GoT - welkom dan maar ;)
Ik begin even met het herlan van hetgene je akkoord mee bent gegaan toen je je registreerde op GoT:
  • Probeer je probleem eerst zelf op te lossen - Google eens, en zoek eens op GoT.
  • Kies een goede topic titel die je probleem omschrijft. In Windows Operating Systems hebben we daarbij de eis dat je je OS in je topic titel zet.
  • Geef duidelijk en helder aan wat je geprobeerd hebt (zie punt 1), en ben daar duidelijk in. "maar dat levert me alleen maar op hoe je ctrl alt del moet laten werken door iets te veranderen dat waarschijnlijk niet goed stond maar dat stond gewoon goed" vertelt ons natuurlijk niet wat je nou precies geprobeerd hebt.
Ik pas even je topic titel aan (ik gok dat je XP gebruikt) - verder zou het leuk zijn als je af en toe wat interpunctie gebruikt en hoofdletters op de juiste plek zet, dat maakt je verhaal wat makkelijker leesbaar :)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-03 13:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Systeem = nuked of je hebt jezelf per ongeluk uit de Admin-groep gegooid.
Wat kan je wel/niet in Safe Mode?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
ik heb bij gebruikers gekeken en daar staat nog gewoon systeembeheerder..........
maar het was dan ook ineens ik was gewoon bezig met mijn FTP en ik stopte er even mee om te gaan eten en ik wil ws_ftp weer aanzetten maar ineens die meldingen ik wil ook ff ctrl alt del doen maar dat mag ook al niet toen ben ik eens gaan zoeken wat er aan de hand was en toen merkte ik dat ik haast niet meer mocht :S
Ik heb hem niet in Safe-Mode staan geloof ik, ik zou het ook niet weten wat je er in kan of iets |:(
Kword er echt gek van kheb mijn FTP namenlijk vandaag echt super hard nodig O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Perkouw op 25-07-2005 13:16 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik heb hierboven een aantal dingen gezegd - kan je daar nog even op reageren, anders heeft dit topic weinig zin denk ik :)

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
elevator schreef op maandag 25 juli 2005 @ 12:46:
Perkouw,

Ik zie dat je nog niet zo heel lang rondloopt op GoT - welkom dan maar ;)
Ik begin even met het herlan van hetgene je akkoord mee bent gegaan toen je je registreerde op GoT:
  • Probeer je probleem eerst zelf op te lossen - Google eens, en zoek eens op GoT.
  • Kies een goede topic titel die je probleem omschrijft. In Windows Operating Systems hebben we daarbij de eis dat je je OS in je topic titel zet.
  • Geef duidelijk en helder aan wat je geprobeerd hebt (zie punt 1), en ben daar duidelijk in. "maar dat levert me alleen maar op hoe je ctrl alt del moet laten werken door iets te veranderen dat waarschijnlijk niet goed stond maar dat stond gewoon goed" vertelt ons natuurlijk niet wat je nou precies geprobeerd hebt.
Ik pas even je topic titel aan (ik gok dat je XP gebruikt) - verder zou het leuk zijn als je af en toe wat interpunctie gebruikt en hoofdletters op de juiste plek zet, dat maakt je verhaal wat makkelijker leesbaar :)
ja, sorry maar het is zo vervelend ik ben dan ook echt super druk in de weer met het proberen te fixen want mijn FTP Server heb ik echt super snel nodig...
Ik heb ook echt nooit zoiets gehad, ik vind het dan ook echt super raar, maar ja elke dag leren we toch :Y)

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:36
denk niet dat je veel hulp kan verwachten als je niet wat meer info geeft.

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
sverzijl schreef op maandag 25 juli 2005 @ 13:28:
denk niet dat je veel hulp kan verwachten als je niet wat meer info geeft.
Ik heb niet meer info tot mijn beschikking dat is het probleem als ik ergens in zit word ik er uit gekicked of ik kom er niet eens in mijn toegang tot dingen is gewoon heel erg beperkt in 1x
Ik wil ook super graag info geven het is immers mijn probleem maar meer info heb ik helaas niet :(
Ik ben dan ook erg hard bezig met meer info te verzamelen, dat was ik voor mijn post ook al maar het levert niks op........... :(

Verwijderd

Hoe ben je nu ingelogd?

Meld jezelf af en log in als administrator.
Dan zou je alle rechten moeten hebben en kun je de problemen oplossen :)

offtopic:
Dat je je FTP super snel nodig hebt is voor ons geen reden om snel te helpen.
Je zult zelf het meeste moeten doen en dat zal tijd kosten

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2005 13:36 ]

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:54

lier

MikroTik nerd

Virusscan/adware/spyware scan gedraaid ?
Problemen ook in Veilige modus ?

Eerst het probleem, dan de oplossing

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dan doe ik het topic maar dicht.Als je onze vragen niet wil beantwoorden heeft het geen nut. Dat jij die ftp snel nodig hebt betekent dat jij er mee aan de slag moet, niet wij ;) Lees Registratievoorwaarden en faq nog maar eens grondig door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.