Toon posts:

IBM DTLA 45gig + WinAmp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een beetje een vaag probleem, ik heb net een nieuwe HD gekocht (IBM DTLA 45gig) en nu als ik WinAmp wil opstarten, duurt het 10 seconden voordat WinAmp het doet, maar als ie eenmaal geladen is werkt het wel weer normaal. Ik weet dat dit misschien een beetje een zeikprobleem is maar toch zou ik willen weten wie er nog meer last van heeft, had.

Alvast bedankt!!

AMD Duron 650@950
Asus A7V rev 1.02
256 MB Infinion PC133
IBM DTLA 45 GB

Verwijderd

Dat ligt aan je HD wil je zeggen? Lijkt me een beetje vaag, lijkt me eerder iets anders.

Verwijderd

Check je virusscanner eens

Verwijderd

DMA wel aanstaan?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb DMA aanstaan, geen virusScanner geinstalleerd en WinAmp is eigenlijk het enige programma dat dit doet..... Ik denk dus dat het of WinAmp is of de HD

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-04 14:40
Hoe zet je DMA van je HDD eigenlijk aan? van CDROM weet ik dat wel, maar van HDD...:?

Verwijderd

Je hebt waarschijnlijk een cd in je comp liggen die winamp eerst controleert

Verwijderd

Als je Read Titles On Load aan hebt staan en je hebt een nogal grote playlist kan het wel effe duren. Probeer Winamp eens op te starten met lege playlist en kijk dan wat die doet.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry mensen, probleem opgelost, het bleek dat ik mijn firewall verkeert had ingesteld, hij dacht dat mp3z "gevaarlijke" bestanden zijn en die eerst moest controleren (dus toch wel een soort virusscanner).

Allemaal bedankt voor jullie replies!!
Pagina: 1