Firefox voor de G5

Pagina: 1
Acties:

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:52

The_DoubleU

Tweaker in München

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.beatnikpad.com/images/posts/firefoxG5.png
Op de Beatnikpad blog kan je een Firefox build vinden die speciaal voor de G5 is compiled. Ik gebruik zelf deze build nu voor 2 weken en ik kan zeggen dat de snelheid een stuk verbeterd is, zeker als je veel tabs open hebt. Ik ben nog geen rare dingen tegenkomen met het gebruik van deze versie.

Je kan de laatste versie HIER vinden.
Nightly builds zijn er ook.

Waarschuwing!
Deze versie is alleen voor G5 processors!
Mocht je geen G5 hebben, of zelf je firefox willen maken dan kan je hier de instructies vinden.

Post hier je ervaringen en wat je ervan vindt. Ik wil hier geen flamewar starten over Safari - Firefox.

• jealma
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

jealma

Jesus is Lord!

(overleden)
firefox voor de g5 is toch camino, of vergis ik me nou???

Avalon, Fireflight, Gaither, Point of Grace, Third Day
C2D E6400 @ 3GHz - Zalman CNPS8000 - GA-P35-DS3 - Corsair 2GB ram - Asus 9400GT - OCZ Vertex 30GB
Archlinux 64-bit + Awesome

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Nee, zowel Firefox als Camino zijn Mozilla browsers. Maar ze zijn niet hetzelfde.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• jealma
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

jealma

Jesus is Lord!

(overleden)
Ja, okee. Maar ik dacht dat Mozilla Camino een browser was die geoptimaliseerd was voor de powerpc cpu's??

Avalon, Fireflight, Gaither, Point of Grace, Third Day
C2D E6400 @ 3GHz - Zalman CNPS8000 - GA-P35-DS3 - Corsair 2GB ram - Asus 9400GT - OCZ Vertex 30GB
Archlinux 64-bit + Awesome

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:52

The_DoubleU

Tweaker in München

Topicstarter
Camino gebruikt ook cocoa als interface.
En ja, het is geschreven voor ppc maar er zit nog wel een verschil tussen G4 en G5.

De reden dat ik Firefox gebruik is dat ik op het werk met Windows en Linux werk. Thuis heb ik de Mac. Nu heb ik een browser die op elk platform hetzelfde er uitziet en hetzelfde werkt. En dat is een stuk prettiger.