Het scherm van mijn laptop is sinds een tijdje zo goed als zwart geworden, maar als ik er een lamp op richt dan zie je nog wel gewoon de windows achtergrond ed. Ik heb het vermoeden dat de backlight gesneuveld is al weet ik dat niet 100% zeker. Tegelijkertijd zijn namelijk ook mijn capslock, numlock en andere lampjes naar zijn grootje. In datzelfde rijtje zit ook het lampje wat aangeeft of de laptop aan staat en die doet het nog wel. Het gaat hier om een NEC Versa P520 die volgens mij nog geen 2 jaar oud is.
Ik heb al met de callcenter van NEC contact gehad en zij schatten de kosten op ongeveer €300,-. Daarom vroeg ik me af of ik zelf makkelijk vast kan stellen waar het probleem zit en of je onderdelen voor een laptop als deze ook los kunt kopen. Of zijn er ook "sterk in elk merk" laptop reparateurs waar je voor een wat normaler bedrag je laptop kunt laten repareren? Ik werk overigens nu nog steeds op de laptop (met een monitor eraan) dus verder is er niets kapot gegaan aan de laptop.
Ik heb al met de callcenter van NEC contact gehad en zij schatten de kosten op ongeveer €300,-. Daarom vroeg ik me af of ik zelf makkelijk vast kan stellen waar het probleem zit en of je onderdelen voor een laptop als deze ook los kunt kopen. Of zijn er ook "sterk in elk merk" laptop reparateurs waar je voor een wat normaler bedrag je laptop kunt laten repareren? Ik werk overigens nu nog steeds op de laptop (met een monitor eraan) dus verder is er niets kapot gegaan aan de laptop.