Abit KT7A, 700@5.5*150@1,75V, 512 Mb, TNT2 M64 32MB AGP, Terratec DMX x-fire1024, Iiyama VM 452
Verwijderd
nee, niet lijmen:)
Waarvoor denk je dat die pinnentjes aan je socket zijn:?
Juist!
Of je moet geleidende lijm gebruiken ofzow.
Waarvoor denk je dat die pinnentjes aan je socket zijn:?
Juist!
Of je moet geleidende lijm gebruiken ofzow.
wat dacht je van koelprut? is van dat rare spul wat je kunt kopen bij een betere computerwinkel. Geleid errug goed
Bestuh!!
Dat wil ik nu juist weten. Is die geleide lijm echt noodzakelijk of gewoon onzin.
Abit KT7A, 700@5.5*150@1,75V, 512 Mb, TNT2 M64 32MB AGP, Terratec DMX x-fire1024, Iiyama VM 452
Verwijderd
yups, koelprut geleid lekker.
Maar het scheelt niet veel, of je moet bobbels op je core hebben zitten:)
Maar het scheelt niet veel, of je moet bobbels op je core hebben zitten:)
Onzin. Koelprut geleid minstends net zo goed, en mischien nog wel beter dan die lijm. Oh, ja, met koelprut bedoel ik warmtegeleidingspasta, en dat is dus GEEN lijm
Bestuh!!
Bedankt!
Ik ben een pc aan het bestellen heb nu dus ook maar een tubetje pasta erbij gedaan. Altijd makkelijk als ik ga oc-en.
Ik ben een pc aan het bestellen heb nu dus ook maar een tubetje pasta erbij gedaan. Altijd makkelijk als ik ga oc-en.
ik zou het er sowiso op doen. Is altijd beter voor de warmtegeleiding. Aangezien durons standaart al behoorlijk warm worden.
Bestuh!!
Het is aanbevolen tussen je fan en je CPU een heatsink te plaatsenMoet een fan altijd aan de proc gelijmd worden of is dit een manier om een paar graden te winnen?
Een watergekoelde TEC is mijn favoriet.Wat zijn andere manieren om een duron koeler te krijgen behalve je pc in bad pleuren.
Geen van beide; het is aanbevolen.Dat wil ik nu juist weten. Is die geleide lijm echt noodzakelijk of gewoon onzin.
Pagina: 1