Internet voor een maand

Pagina: 1
Acties:

• kavorka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-02 21:39
Gisteren ben ik ingetrokken in mijn nieuwe huis, erg mooi allemaal, alleen heb ik nog geen internet.

Nu heb ik al 6 weken geleden Versatel 20MB aangevraagd, maar volgens de orderstatus wordt dat pas ergens eind augustus geleverd (en aangezien ze deze datum al 3x naar achteren hebben verschoven zal dat misschien nog later worden).

Nu heb ik dus geen internet en dat heb ik wel nodig voor werk en prive. Is er een mogelijkheid om ergens internet te nemen wat direct verkrijgbaar is (iig. binnen een week) en ook weer snel op te zeggen is?

Analoog is geen optie :)

[ Voor 3% gewijzigd door kavorka op 25-07-2005 11:02 ]

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03-2025

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Chello Try & Buy -> 1 Maand Gratis internetten, waarom dan niet meteen Chello Extreme :-P

Verwijderd

ga met een draadloos routertje langs de buren en vraag of je voor een kleine vergoeding een maand op hun netwerkje mag!

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02-2025
nee er is geen optie voor adsl/kabel

umts lenen van een vriend voor een weekje? gprs?

met draadloze sterke ontvanger de buurt scannen? ;-)

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
gewoon ouderwets via de telefoon?

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• redyak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-02 15:49

redyak

Try and Fail

Gewoon nu als een speer al je klusjes afmaken ander blijf je straks met 20mbit aanhikken tegen: plintjes plakken, haakjes ophangen, tuinje wieden, kabeltjes wegwerken enz.;) :)

[ Voor 94% gewijzigd door redyak op 25-07-2005 11:09 ]

Vandaag gekocht morgen weer oud , dat is IT.

• kavorka
redyak schreef op maandag 25 juli 2005 @ 11:08:
Gewoon nu als een speer al je klusjes afmaken ander blijf je straks met 20mbit aanhikken tegen: plintjes plakken, haakjes ophangen, tuinje wieden, kabeltjes wegwerken enz.;) :)
Daar ben ik ook mee bezig, maar heb klustips nodig die op internet staan! ;)

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
kavorka schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:02:
[...]

Daar ben ik ook mee bezig, maar heb klustips nodig die op internet staan! ;)
je zit nu ook op internet dus je kan ze nu ook uitprinten :)

maar het beste lijkt me om te vragen bij buren ofzo.. om effe internet af te tappen.

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-02 12:19

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Ik zou idd maar op zoek gaan naar vriendelijke buren met WiFi :X

Je wil absoluut geen ADSL voor een maandje tussendoor! Daarvoor moet in de centrale een kabel getrokken worden (afaik netwerk-specifiek) en dé grote problemen met het veranderen van ADSL abonnement is nu juist dat die lijnen zo traag vrijgegeven worden door KPN (omdat het ook een pokkeklus is). Kortom, als je nu "even tussendoor" een ander ADSL abo neemt, vertraag je daarmee vrijwel zeker je Versatel abo en heb je uiteindelijk alleen nog maar langer geen internet.

• Shuisman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-12-2025
Laptop + Wifi-kaartje + richtantenne :Y)

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2025

Twisted

Mogli <3

ADSL nemen is inderdaad niet aan te bevelen. Daarmee wordt je Versatel verbinding zeker nog later opgeleverd. Wat je wel kunt doen is kabelinternet nemen. @Home fo chello, wat er in je buurt verkrijgbaar is.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:08
Je homepage staat bij Kabelfoon.

Zit je nog binnen het bereik van Kabelfoon (caiway)? Die hebben een min.contractperiode van 2 maand, kun je prima als overbrugging gebruiken.

Anders wifi zoals gezegd van een buurman die t wil delen.
SHuisman schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:14:
Laptop + Wifi-kaartje + richtantenne :Y)
Of nog beter: richtantenne + ethernet bridge + wireless AP.. Deden wij ook op vakantie, compleet draadloos netwerk @ vakantiewoning met 1,5mnbit internet, en antenne op schoorsteen

[ Voor 42% gewijzigd door DJSmiley op 27-07-2005 00:11 ]

Verwijderd

mja @home kan je 2maanden gratis proberen hoef je je niet te verplichten. 35 euro p maand heb je gelijk breedband / 5mbit maar wees wel optijd met het afzeggen ervan :P

• kavorka
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 00:11:
mja @home kan je 2maanden gratis proberen hoef je je niet te verplichten. 35 euro p maand heb je gelijk breedband / 5mbit maar wees wel optijd met het afzeggen ervan :P
Ik kan alleen kabelinternet bij Caiway/Kabelfoon nemen. Daar een contract afsluiten voor 2 maanden is een beetje duur als je ook nog eens aansluitkosten en modem moet betalen. Ik heb nu mijn buurman lief aangekeken en ik mag zijn internet delen de komende weken.

Bedankt voor de tips!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:27
Je kunt ook aan versatel of ze je eerst een ADSL family of Plus willen geven totdat 20Mbit beschikbaar komt...

• kavorka
jongentje schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:38:
Je kunt ook aan versatel of ze je eerst een ADSL family of Plus willen geven totdat 20Mbit beschikbaar komt...
Dat heb ik gevraagd en dat was niet mogelijk. Vreemd, omdat mijn broer (die in dezelfde straat woont en ook versatel 20MB heeft aangevraagd) dit wel aangeboden heeft gekregen van versatel (ongeveer 2 maanden geleden).

Zij boden mij als enige alternatief om analoog in te bellen :)

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:27
Waarom laat je je broer dan geen wireless accespoint neerzetten?

• kavorka
jongentje schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:52:
Waarom laat je je broer dan geen wireless accespoint neerzetten?
Die wil zijn internet niet delen, omdat die altijd aan het downloaden is. De lul ;)
Pagina: 1