Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 01:13
Ik ben op zoek naar een mp3 speler met 1 gig. aan opslagcapaciteit.
Het zou leuk zijn als de batterij wordt opgeladen als je hem in je USB slot van je PC steekt.
Ook wil ik dat hij niet naar TAG's kijkt maar gewoon naar de bestandsnaam en de mapnaam.

Bestaat zo iets, of moet ik een compromie sluiten ?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
wat heb je zelf gevonden? waar heb je dit gevonden?

• Moriaty
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-11 16:17
gewoon bij de mediamarkt oid een cheapo mp3 speler halen. Die laten de filename zien en werken met folders (itt de iPod). Alleen opladen via usb doet ie dan niet, moet 1 aaa batterij in.

"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er zijn heel veel spelers die via USB opgeladen worden, alleen deze zijn wel wat duurder dan gewoon een "USB stick"
Bovendien heb je die niet in USB stick formaat, maar zul je em met een kabeltje aan moeten sluiten.

Je zult dus de afweging moeten maken tussen of via USB oplaadbaar, of USB stick formaat.

Van beide types zijn genoeg spelers te vinden, en omdat je verder geen eisen stelt, zul je zelf even moeten zoeken.

• C00P
Via USB stick opladen ga ik laten vallen, heb hier 4 AA batterijen die oplaadbaar zijn.
Ik ben gecharmeerd door deze speler, maar helaas vind ik hier geen review over, kan ik genaaid uitkomen met zoiets te kopen ? http://cgi.ebay.de/ws/eBa...8474&item=7533724550&rd=1
Kan ik beter ff mediamarkt gaan en kijken wat zij te bieden hebben ? (helaas is hier online niets over hun aanbod te vinden).
www.mp3spelers.nl is geen optie, prijs gaat van 150 tot 200 euro (1 gig) ! en dat is me wat teveel.
Welke 1 gig mp3 speler zou ik zeker eens moeten bekijken vinden jullie ?

Verwijderd

C00P schreef op maandag 25 juli 2005 @ 18:15:
Via USB stick opladen ga ik laten vallen, heb hier 4 AA batterijen die oplaadbaar zijn.
Ik ben gecharmeerd door deze speler, maar helaas vind ik hier geen review over, kan ik genaaid uitkomen met zoiets te kopen ? http://cgi.ebay.de/ws/eBa...8474&item=7533724550&rd=1
Kan ik beter ff mediamarkt gaan en kijken wat zij te bieden hebben ? (helaas is hier online niets over hun aanbod te vinden).
www.mp3spelers.nl is geen optie, prijs gaat van 150 tot 200 euro (1 gig) ! en dat is me wat teveel.
Welke 1 gig mp3 speler zou ik zeker eens moeten bekijken vinden jullie ?
wacht wat aldi/lidll/kruidvat enz. acties af... die hebben soms van die dingen voor een heel schappelijke prijs... en je hebt garantie, bij ebay is het altijd maar afwachten.

Over die garantie, dat was bij mijn broertje wel leuk, play knopje afgebroken (bij een 128 MB versie) stuurt hem op, krijgt 3 dagen later een pakketje aan met een nieuwe mp3-speler, nieuw model maar dan nu met 512 MB geheugen... dat geluk moet je natuurlijk maar hebben, maar het is hiermee wel duidelijk dat je niet altijd een dure i-pod of whatever nodig hebt als je goede garantie wilt.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Creative Muvo V200.
USB stick, 1 AAA batterij, niet USB oplaadbaar.

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 13:37
^^^of ieder andere el-cheapo mp3 speler/usb-stick ding. Als je dat usb-oplaad-verhaal laat vallen heb je ineens veel keus.

En dan zou ik voor de V200 gaan inderdaad.

Punctuality is the politeness of kings

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Wat is je budget nu dan?
tip: kijk in de pricewatch naar MP3-spelers, sorteer ze op prijs en pik alle 1GB MP3 spelers eruit die binnen je budget vallen. Zo ongelooflijk veel zullen dat er ook niet zijn.

🖥️ | 🚗

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Ik heb positieve ervaringen met de mp3 spelertjes van de Blokker. Wel was het bij mij eentje van 512Mb, maar een vriend van mij heeft er eentje van 1Gig en ook hij heeft er geen enkel probleem mee. Het was van het merk Xion.

En hier bij Blokker krijg je direct een ander als er een probleem zou zijn.
Dus koop dit gewoon ergens in promotie ergens in een winkeltje, bespaart je heel wat moeite als er eventueel een defect zou zijn.

Wat ook leuk is is een mp3 spelertje met mogelijkheid om mediakaartjes (zoals die van je digicam bijvoorbeeld) aan te sluiten, zo kan je je opslagplaats vergroten indien nodig.

• C00P
Budget ligt rond de 100 a 120 euro.

Is er een manier om er achter te komen of hij binnenkort in de blokker of de lidl komt te liggen ?
Is die kwaliteit meestal aanvaardbaar als je koopt van zo een winkel ?

hhmm, heb wat gebruikerservaringen gelezen, en die Creative's hebben een minder leuk mankement, zo bromt ie telkens als de backlight aangaat, en een firmware lost dit niet op.
Als ik zo een som uitgeef verwacht ik toch meer van een mp3 speler.
Welke is nog interesant in die prijsklasse ?
Wil graag een mooie mp3 speler (1gig) met goede geluidskwaliteit en fijn in gebruik, moet ook degelijk materiaal zijn.
Kan eventueel iets meer uitgeven, 150 euro max.

[ Voor 139% gewijzigd door C00P op 27-07-2005 04:10 ]

Pagina: 1