Warcraft 3 Frozen Throne Co-Op Maps

Pagina: 1
Acties:
  • 323 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11 16:09
Ik ben op zoek naar multiplayer map voor Warcraft 3 en/of Warcraft 3 Frozen Throne.
Het gaat om Co-Op maps waarbij je start met enkel een hero, en dan een weg moet banen door een grote map, en daarom moet samenwerken. Orgineel zit er een 4 player map in Frozen Throne, maar die wordt halverwege goed verpest, doordat je het laatste gedeelte door moet brengen in een nutteloos tankje, wat er voor zorgt dat al je progressie voor niets is geweest.

Iemand die zulke maps weet? Ik kan ze niet vinden met google

Verwijderd

Moet je zoeken op DOTA of AOS. Of is dat niet wat je zoekt?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2005 07:11 ]

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:50

Aight!

'A toy robot...'

Kijk eens op de forums van Blizzard. Trouwens over die map met dat tankje, gewoon wachten, dan laat langzaam je HP erbij :), daarna is het nog moeilijker.

Maja, Azure tower defense blijft het beste.

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:55

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

DOTA is idd ERG koel!
doe ik heel veel met vrienden van me op lans.
wel random hero's nemen ;)

check ook deze site http://maps.worldofwar.net/ daar haal ik men maps altijd vandaan

[ Voor 34% gewijzigd door TepelStreeltje op 25-07-2005 13:04 ]

Battle.net Spud#2543

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11 16:09
Tower defense is eigenlijk niet wat ik zoek. Imho is dat allemaal meer van hetzelfde.
De leukste maps zijn die waar je gewoon 1 unit/hero hebt en die steeds beter wordt.
In multiplayer moet je dus ook de juiste klassen kiezen zodat je een healer, een sterke melee warrior hebt en eventueel een support caster hebt.

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:55

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

CU2morO schreef op maandag 25 juli 2005 @ 16:23:
Tower defense is eigenlijk niet wat ik zoek. Imho is dat allemaal meer van hetzelfde.
De leukste maps zijn die waar je gewoon 1 unit/hero hebt en die steeds beter wordt.
In multiplayer moet je dus ook de juiste klassen kiezen zodat je een healer, een sterke melee warrior hebt en eventueel een support caster hebt.
ga dit dan maares proberen, ga je zeker koel vinden!!!

http://www.dota-allstars.com/

Battle.net Spud#2543

• sanane
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:23
hey all.

zijn er nog mensne die azure tower spelen??

ik ben laatste 3 weken aan het spelen maar ik kom niet verder dan round 25 |:(
wat moet je met die schaapjes doen?? zijn er handige trucjes die je moet kennen?
_/-\o_

Verwijderd

Azure Tower.. is dat de officiele map? Die is best te doen... je moet wel zeker een Lich hebben die kan Death&Decayen voor bosses, en het liefst ook nog een Priestess die kan Earthquaken zodat ze langer in de D&D zitten. Verder is het handig om maar een paar Ice-towers te maken (en er naast wat poison towers te maken, van die Malachite towers of hoe ze ook heten), en heel veel Fire towers.

Dota is leuk, ik speelde vroeger altijd Eternal Conflict (ookwel EC), die vond ik beter dan DOTA, maar is volgens mij al een tijd niet meer ge-update.
Ook leuk zijn de Tank Wars games (je speelt dan alleen met voertuigen ipv heroes,maar kan ook weer dingen upgraden) en de Pirate Wars (ik dacht dat ze zo heetten), waar je met bootjes tegen elkaar vecht, ook weer met upgrades.

• icejuh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10-2024
Bedoelt de TS niet gewoon de rpg maps voor WC3 ?
Ik vond Defi4nc3's ORPG! V0.16D!.w3x tussen mn download maps staan, wel eens gespeeld maar veels te langdradig voor mijn doen, kijk even of je geen geupdate map kunt vinden, site vd maker heb ik niet zo 123, maar zal vast niet moeilijk te vinden.

#hidw

• sanane
Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 02:17:
Azure Tower.. is dat de officiele map? Die is best te doen... je moet wel zeker een Lich hebben die kan Death&Decayen voor bosses, en het liefst ook nog een Priestess die kan Earthquaken zodat ze langer in de D&D zitten. Verder is het handig om maar een paar Ice-towers te maken (en er naast wat poison towers te maken, van die Malachite towers of hoe ze ook heten), en heel veel Fire towers.
ok dit ga ik allemaal proberen.

weet je ook waat voor die schaapjes zijn?
als je een upgrade doet dan komen ze vrij uit die eiland.maar ik weet niet wat ik er mee moet :?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Tikje naar SPV :)

• sanane

• hbvdb
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-12 19:31
Spielerij Problemen & Vragen :)

• sanane
aha ok.

maar weet echt niemand hoe die map werkt??
Pagina: 1