ss7 mamaplank

Pagina: 1
Acties:

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik koop de kast van alpha psycho, en nou heb ik een atx ss7 (super socket 7) moederbord voor mijn amd k6-2 350 nodig. Ik heb nu een vage shuttle spacewalker hot-591p en daarmee werkt alles niet helemaal fijn. In Unreal tournament, als ik dan bijvoorbeeld een sniper pak hakkelt ie maar aleen met de eerste keer, het lijkt wel of hij het eerst in moet laden, het zelfde geld voor als ik schiet eerst hakkelt ie en de 2e keer niet meer. Een vriend van me zecht dat het aan het cache geheugen licht, er zit 512kb op dus dat zou geen problemen moeten geven.

Dan heb ik nog dat ie soms zonder reden opeens erg sloom word, en een p2 233 met dezelfde diamond voodoo2 12mb is even snel en soms nog sneller dan mijn pc (vooral in spellen).
Dan loopt win2k nog vrij vaak vast en is het erg sloom. Het is gewoon erg onstabiel allemaal, ik moet windows om de maand formateren omdat hij na een tijdje erg sloom is.

Ik heb verder 64mb ram, een diamond voodoo2 12mb, diamond stealth2 s220, 3com etherlink 3/10, sblive(die overgens ook niet goed werkt, zie ander topic), eicon diva isdn kaart.

Welk moederbord kan ik het beste kopen? Ik zit te denken aan de asus p5a, er zijn 2 versies van deze mamaplank een 1mb cache en een 512kb, is dat veel verschil?