Disk utility error

Pagina: 1
Acties:

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:59
Ik krijg als ik mij externe lacie schijf wil repairen een error.

Verify and Repair disk ?LaCie?
Checking HFS Plus volume.
Checking Extents Overflow file.
Checking Catalog file.
Invalid key length
Volume check failed.

Error: The underlying task reported failure on exit

1 HFS volume checked
1 volume could not be repaired because of an error

Ik zou niet weten wat ik ermee aan moet maar ik zou wel graag mijn lacie willen repairen omdat ie erg traag is de laatste tijd. Ik heb al geprobeerd te restarten. Ik zou graag diskwarrior proberen maar daar krijg ik weer geen demo van gevonden. Wat te doen?

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Kun je um niet gewoon even formateren? Ik zie hier http://www.lacie.com/nl/support/drivers/ ook nog een firmware update staan trouwens voor mac.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• lowfi
Ja dat kan natuurlijk. Maar er staan een boel mp3s op die ik liever even bewaar. Dus ik zoek eerst een wat minder drastische manier :)

Ik probeer aan diskwarrior te komen dat schijnt bij andere mensen gewerkt te hebben.

Verwijderd

he, wat gek, dat had ik ook laatst met m'n BigDisk van 500Gig. Na 5x repair te hebben geprobeerd was hij ineens wel te repareren. Na de reparatie bleek ik een aantal bestanden kwijt te zijn, die waren in een mapje "Lost and Found" gezet. heb daarna geen problemen meer gehad.

• lowfi
Ik heb de boel kunnen fixen met diskwarrior van altsoft ofzo iets. Ben wel wat data kwijt maar gelukkig staat dat ook nog ergens anders :)