Ik wil gewoon kunnen praten over een LAN, maar Netmeeting heeft bagger geluid en ik moet mijn volume helemaal open draaien voor dat de ander verstaandbaar is en als ik dan een andere geluidje hoor springen mijn boxen bijna. Iemand tips of een ander programma hiervoor?
Roger Wilco is een erg handig proggie.
Ook nog lekker simpel en gratis
Ook nog lekker simpel en gratis
Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...
Verwijderd
zoek eerst es voor zoiets direct te vragen!
www.rogerwilco.com is toch wel zoooo voor de hand liggend?
www.rogerwilco.com is toch wel zoooo voor de hand liggend?
Verwijderd
Met een shoutcast server kun je naast mp3'tjes ook live geluid over een netwerk sturen. shoutcast server is op te halen bij nullsoft
Rob
Rob
je microfoon en geluidskaart zijn ook enorm bepalende factoren voor het geluidsvolume....
Ik heb een SB met SB-mic.... m'n vriendin had eerst één of ander tropisch merkje geluidskaart en mic.... het geluid bij haar vandaan kwam voor geen meter door... nu ze ook SB met SB-mic heeft, is het geen probleem meer....
Ik heb een SB met SB-mic.... m'n vriendin had eerst één of ander tropisch merkje geluidskaart en mic.... het geluid bij haar vandaan kwam voor geen meter door... nu ze ook SB met SB-mic heeft, is het geen probleem meer....
Verwijderd
Ik gebruik zelf BuddyPhone (http://www.buddyphone.com) werkt ook wel leuk, kun je skins van bijvoorbeeld nokia telefoons opplakken
bedankt allemaal 
Ik heb dat Roger Wilco nu, effe kijken of het wat is.
Ik heb dat Roger Wilco nu, effe kijken of het wat is.
Ik heb nu ook Red Alert 2 over het LAN, bij mij doet Netmeeting en RA2 het wel door elkaar. Bij de andere PC niet. Daar is wel DirectX 8.0 geinstalleert en bij mij ook.
Hij krijgt een error als UNABLE TO SET VIDEO MODE. Zonder Netmeeting doet hij wel gewoon. Video drivers ofzo?
Hij krijgt een error als UNABLE TO SET VIDEO MODE. Zonder Netmeeting doet hij wel gewoon. Video drivers ofzo?
heeft niemand RA2 over een LAN met Netmeeting aan ofzo?
Verwijderd
wat je ook kan proberen is Game Voice share van Microsoft...
je hebt dan alleen de VoiceCommands niet, maar wel gewoon de chat mogelijkheid.
mzzlz
je hebt dan alleen de VoiceCommands niet, maar wel gewoon de chat mogelijkheid.
mzzlz
Buddy phone / ICQ ???
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
roger wilco geeft bagger geluid als je het gaat vergelijken met TEAM-SOUND!
www.teamsound.com
teamsound is gewoon de beste.
Ik heb ze allemaal getest(roger,battlecom,gamevoice enz enz)
www.teamsound.com
teamsound is gewoon de beste.
Ik heb ze allemaal getest(roger,battlecom,gamevoice enz enz)
Thy will see the light...
effe kijken of het werkt, maar heeft iemand een verklaring voor die fout als je RA2 wil spelen met Netmeeting aan? Bij mij deed hij het wel, maar bij hem niet....:(
Pagina: 1