[The Settlers] - Hoe een geoloog sturen

Pagina: 1
Acties:

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11 04:51
Ik heb een probleempje in The Settlers (jaja, het 1e deel B) ).

Hoe verstuur je een geoloog? Ik heb al een vlaggetje in een 'berg' geplaatst, met een weggetje naar het hoofdkasteel.

Als je dan op het vlaggetje 1x klikt dan zou er toch ergens een symbool voor dat geoloogje moeten staan, maar ik zie em nergens. :? :?

Edit - overigens heb ik deze versie zojuist van een legale internetsite gedownload, kan het zijn dat ik nu met een demo versie speel, en de geoloog optie niet is ingeschakeld? Dat zou wel heel vaag zijn dan.

edit: toevoeging: BEIDE MUISKNOPPEN INDRUKKEN OP ZO'N VLAGGETJE :)

[ Voor 32% gewijzigd door Snowwie op 26-08-2008 22:19 ]

Mijn YouTube Channel

Verwijderd

Tis even geleden maar ik geloof iets van met links en rechts tegelijk klikken. Zoiets in iedergeval.

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-12 18:03

Khaine

Python liefhebber

Ik dacht rechtermuisknop en dan "send geologist".

Vlaggetje moet wel helemaal int bruin staan (of wit ).

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Verwijderd

Khaine666 schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 23:36:
Ik dacht rechtermuisknop en dan "send geologist".

Vlaggetje moet wel helemaal int bruin staan (of wit ).
Dat was toch vanaf versie 2? Er staat mij zoiets bij dat ik me er ook wezenloos naar gezocht heb.

Ik zal eens kijken of ik versie 1 nog ergens heb.

• Snowwie
Nee, linkermuis en rechtermuis tegelijk is de oplossing, dan komt er een apart venster, en daar kun je dan op de geoloog klikken. Om de inhoud van je kasteel of ander gebouw te zien ook LM en RM samen, en idem voor als je de zooi wilt affikken. :)

Betekend dit nu trouwens dat The Settlers 1 freeware is geworden, want ik kon deze versie gewoon van een site downloaden.

[ Voor 44% gewijzigd door Snowwie op 03-08-2005 18:39 ]

Mijn YouTube Channel

• Khaine
  • Laatst online: 01-12 18:03

Khaine

Python liefhebber

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 12:43:
[...]

Dat was toch vanaf versie 2? Er staat mij zoiets bij dat ik me er ook wezenloos naar gezocht heb.

Ik zal eens kijken of ik versie 1 nog ergens heb.
Volgens mij moest je in deel 1 op het vlaggetje rmb drukken... en in deel 2 gewoon ergens waar je wilde.

Dat was imho het verschil..

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

• NMe
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Snowwie schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 18:38:
Betekend dit nu trouwens dat The Settlers 1 freeware is geworden, want ik kon deze versie gewoon van een site downloaden.
Ik kan GTA:SA en dergelijke ook gewoon via tientallen sites downloaden als ik daar behoefte aan heb. Betekent dat automatisch dat het spel freeware is? :P

Ik gok dat je je spel van een abandonwarez-site hebt (zeg liever niet welke, ook abandonwarez vallen onder het warez-beleid hier op GoT), en die gaan meestal als volgt te werk: Men neme een oud spel. Zet het op internet, en laat het staan totdat de producent klaagt. Klaagt de producent? Meteen offline halen en netjes sorry zeggen. Klaagt de producent niet? Dan vindt ie het vast niet erg. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

voor het roepen van een geo mannetje:

vlag plaatsen op de gewilde plek -> rechts klikken en dan kan je een geo inroepen

[ Voor 86% gewijzigd door fenrir op 03-08-2005 19:25 ]

Van klussen krijg je grijze haren

• Snowwie
-NMe- schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 18:51:
[...]

Ik kan GTA:SA en dergelijke ook gewoon via tientallen sites downloaden als ik daar behoefte aan heb. Betekent dat automatisch dat het spel freeware is? :P

Ik gok dat je je spel van een abandonwarez-site hebt (zeg liever niet welke, ook abandonwarez vallen onder het warez-beleid hier op GoT), en die gaan meestal als volgt te werk: Men neme een oud spel. Zet het op internet, en laat het staan totdat de producent klaagt. Klaagt de producent? Meteen offline halen en netjes sorry zeggen. Klaagt de producent niet? Dan vindt ie het vast niet erg. :P
Oke dan, ik had me al eens afgevraagd wat 'abandonwarez' eigenlijk precies inhield :)

Mijn YouTube Channel

Pagina: 1