[Speedlinq] Mail werkt niet meer sinds gister

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

• N0stradamus
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Ik heb het idee dat de mailserver van speedlinq eruit ligt, maar mischien dat iemand anders met een speedlinq abbo dit kan bevestigen...

Situatie
Ik heb diverse pop/smtp speedlinq mail accounts in Outlook geconfigureerd (aliassen in subdomein), samen met diverse GMail, SpyMac en andere pop/smtp accounts.
Tot gister 18:00 uur nog via 2 accounts van speedlinq mail ontvangen, gisteravond niet gekeken...
Vanmorgen had ik mail verwacht, maar niet gekregen.

Wat heb ik geprobeerd
  • Vanuit Outlook via Speedlinq account mail verstuurd naar ander speedlinq account + Gmail account, geen van beide berichten tot op heden ontvangen
  • Vanuit webmail van Speedlinq mail verstuurd naar ander speedlinq account + Gmail, geen van beide berichten ontvangen
  • Vanuit Outlook GMail account mail verstuurd naar speedlinq account + ander GMail account, GMail account heeft mail ontvangen, speedlinq niet
  • Vanuit webmail van GMail account mail verstuurd naar speedlinq account + ander GMail account, GMail account heeft mail ontvangen, speedlinq niet
Waarschijnlijke oorzaak
De mail server van Speedlinq ligt eruit..... :'(

Kan iemand mijn conclusie bevestigen?

Als ik het echt allemaal van te voren wist...

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:58
Speedlinq zal het beter weten als wij, bel naar speedlinq?

Lijkt mij het meest logische. Ik neem aan dat ze wel een helpdesk nr ofzo hebben, waar je even naartoe kan bellen?

Twitch: Phyloni1

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Speedlinq: ervaringen! - Deel 2

Kan prima gewoon daar in. Blijft het ook netjes.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.