Booting problemen + geur

Pagina: 1
Acties:

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Al gepost bij software, maar ik weet niet of het probleem soft- of hardwarematig is, na de edit denk ik hardware, dus post ik het even hier:

Mijn PC (2,8 ghz Intel Pentium, 786 DDR RAM, 128 Geforce FX5200), heeft sinds gisteren problemen.

Vanaf het "Intel inside" logo naar het inlogscherm duurde normaal een sconde of 10 a 15. na gisteren is dit ineens veranderd naar 2 tot 3 minuten. Ook maakt de PC veel meer herrie dan voorheen, en langer. Ik heb (aangezien we in verbouwing zitten) de kast opengemaakt, alle stof verwijderd, ook onder de kap van mijn vent. dit hielp wel iets tegen de herrie, maar het grote probleem bleef.

een beetje moeilijke omschrijving misschien, maar heeft iemand ook dit probleem gehad, of weet iemand hoe dit verholpen kan worden?

Alvast bedankt.

::EDIT:: Ik was zojuist een virusscan aan het uitvoeren, toen ik 15 minuten later weer in mijn kamer kwam, rook ik een vreemde lucht en was de virusscan afgesloten wegens "een fout". PC uitgezet en voeding eruit gehaald.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk eens naar de condensatoren op je moederbord. Grote kans dat die niet goed meer zijn als je een rare geur ruikt.