Ik heb een Ipod Mini blauw met 4gb en hij is ongeveer een half jaar oud, nu krig ik krassen op het scherm en op het hoesje. Nou ben ik niet zeurderig maar ik kan het echt niet uitstaan dat er kraasen op mijn mooie IPod komen
DUs hoe kan ik dit oplossen? (of kan het niet)?
Meende dat het kon door er met iets overheen te vegen, heb hier op GoT er een topic over gezien.
Ff de search gebruiken dus.
Verder horen iPods in Apple Talk
Edit: typ je topictitel ns in bij de search
Ff de search gebruiken dus.
Verder horen iPods in Apple Talk
Edit: typ je topictitel ns in bij de search
[ Voor 13% gewijzigd door RoD op 24-07-2005 18:15 ]
Verwijderd
tandpasta en een zeem
maar heb je nooit gehoord van 'zuinig zijn op je spullen'? Voorkomen is altijd beter dan genezen.
maar heb je nooit gehoord van 'zuinig zijn op je spullen'? Voorkomen is altijd beter dan genezen.
Verwijderd
Sommige mobiele telefoonzaken verkopen Displex, werkt perfect tegen krassen op je display.
Die displex schijnt inderdaad goe te werke. LinkjeVerwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 18:21:
Sommige mobiele telefoonzaken verkopen Displex, werkt perfect tegen krassen op je display.
[ Voor 6% gewijzigd door Edmund op 24-07-2005 18:28 . Reden: andere link ]
Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 18:16:
tandpasta en een zeem
Volgensmij uitpoetsen met een zeemVerwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 18:24:
Moet ik die tandpaste er op houden of er af wassen met een klein beetje water?
Maar ik moet het er dus opsmeren en dan uitpoetsen zeg maar verderelen over de ipod tot je het niet meer ziet?
Verwijderd
Je bent wel erg onzeker, al vind je die witte gloed en bijbehorende frisse geur erg mooi/lekker dan moet je de tandpasta lekker laten zitten.
Verder lijkt het me beter wanneer we het hier maar bij laten. Je kan altijd in het ipod topic kijken natuurlijk.
Verder lijkt het me beter wanneer we het hier maar bij laten. Je kan altijd in het ipod topic kijken natuurlijk.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()