[laptop]F-Siemens Amilo (pixel defect + fan)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Hallo allemaal,

Ik heb bij vobis een Amilo laptop gekocht en op zich ben ik heel erg tevreden. Is het niet dat rechts beneden onder de tijd een dode pixel is hij is zwart. Nu blijft ook de fan eigenlijk de hele tijd draaien. Ik weet niet of dit wel of niet normaal is maar kan ik morgen bij vobis adam vragen of ze de laptop willen omruilen hij is van zaterdag. Met name ivm defecte pixel?

Thnx

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Misschien dat het topic kan verplaats kan worden naar het complete systemen topic aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-10 11:43
Officieel heb je geen recht op vervangen, mits je een pixelgarantie hebt afgesloten bij Vobis. Als je meer dan 3 defecte pixels hebt (dat is meestal een vast ISO grens) dan heb je daar altijd recht op (van de fabricant). Wat betreft die fan :? Dat is denk ik of een bios instelling of je moet effe proberen met Speedfan de fan stiller te krijgen :)

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
IJnte schreef op zondag 24 juli 2005 @ 18:54:
Officieel heb je geen recht op vervangen, mits je een pixelgarantie hebt afgesloten bij Vobis. Als je meer dan 3 defecte pixels hebt (dat is meestal een vast ISO grens) dan heb je daar altijd recht op (van de fabricant). Wat betreft die fan :? Dat is denk ik of een bios instelling of je moet effe proberen met Speedfan de fan stiller te krijgen :)
Morgen even bellen. Bios update is een goed idee. Dat ga ik zo doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat zijn de specs van het ding. Als er een non-mobile P4 inzit is het bijvoorbeeld niet meer dan logisch dat die fan de hele tijd blijft draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Terw_Dan schreef op zondag 24 juli 2005 @ 22:07:
Wat zijn de specs van het ding. Als er een non-mobile P4 inzit is het bijvoorbeeld niet meer dan logisch dat die fan de hele tijd blijft draaien.
Centrino 1.6 het is de amilo 1425 wel leuk ding verder vindt ik. bios ga ik zo eens updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:24

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op (terechte) verzoek TS move :)

OH -> CSL

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1