You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Misschien dat het topic kan verplaats kan worden naar het complete systemen topic aub?
Officieel heb je geen recht op vervangen, mits je een pixelgarantie hebt afgesloten bij Vobis. Als je meer dan 3 defecte pixels hebt (dat is meestal een vast ISO grens) dan heb je daar altijd recht op (van de fabricant). Wat betreft die fan
Dat is denk ik of een bios instelling of je moet effe proberen met Speedfan de fan stiller te krijgen
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
Morgen even bellen. Bios update is een goed idee. Dat ga ik zo doen.IJnte schreef op zondag 24 juli 2005 @ 18:54:
Officieel heb je geen recht op vervangen, mits je een pixelgarantie hebt afgesloten bij Vobis. Als je meer dan 3 defecte pixels hebt (dat is meestal een vast ISO grens) dan heb je daar altijd recht op (van de fabricant). Wat betreft die fanDat is denk ik of een bios instelling of je moet effe proberen met Speedfan de fan stiller te krijgen
Wat zijn de specs van het ding. Als er een non-mobile P4 inzit is het bijvoorbeeld niet meer dan logisch dat die fan de hele tijd blijft draaien.
Centrino 1.6 het is de amilo 1425 wel leuk ding verder vindt ik. bios ga ik zo eens updatenTerw_Dan schreef op zondag 24 juli 2005 @ 22:07:
Wat zijn de specs van het ding. Als er een non-mobile P4 inzit is het bijvoorbeeld niet meer dan logisch dat die fan de hele tijd blijft draaien.
Op (terechte) verzoek TS move 
OH -> CSL
OH -> CSL
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1