Ik had een script dat naar behoren werkte, echter heb ik enige zaken gewijzigd en krijg ik deze niet meer aan de praat. het script; zodra ik verzend doe, geeft hij aan de gegevens te hebben ingevoerd, ik krijg geen fouten. Ik krijg het script wel aan de praat bij een tabel welke geen unieke ID heeft, ik ga er vanuit dat ik hier ergens de fout in ga.
Insert.htm
script.php
Insert.htm
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
| <html> <head> </head> <center> <form method="post" action="script.php"> <input type="hidden" name="id" value="null"> <table> <tr><td align="left">Categorie</td> <td><input type="text" name="categorie"></td> </tr> <tr><td align="left">soortobject</td> <td><input type="text" name="soortobject" size="20"></td> </tr> <tr><td align="left">bouwjaar</td> <td><input type="text" name="bouwjaar" size="20"></td> </tr> <tr><td align="left">informatie</td> <td><input type="text" name="informatie" size="20"></td> </tr> <tr><td align="left">bijzonderheden</td> <td><input type="text" name="bijzonderheden" size="20"></td> </tr> <tr><td align="left">prijs</td> <td><input type="text" name="prijs" size="20"></td> </tr> <tr><td align="left">status</td> <td><input type="text" name="status" size="20"></td> </tr> <input type="hidden" name="deleted" value="false"> <tr><td colspan="2"> <p align="center"> <input type="submit" value="Enter record"> </td> </tr> </table> </form> </center> </html> |
script.php
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| <?
$DBhost = "db.provider.nl";
$DBuser = "********";
$DBpass = "********";
$DBName = "********";
$table = "********";
mysql_connect($DBhost,$DBuser,$DBpass) or die("Unable to connect to database");
@mysql_select_db("$DBName") or die("Unable to select database $DBName");
$sqlquery = "INSERT INTO $table VALUES('$categorie','$soortobject','$informatie','$bijzonderheden','$prijs','$status','$deleted')";
$results = mysql_query($sqlquery);
mysql_close();
print "<html><body><center>";
print "<p>Onderstaand item is ingevoerd<p>";
print "categorie : $categorie<br>";
print "soortobject : $soortobject<br>";
print "bouwjaar :$bouwjaar<br>";
print "informatie :$informatie<br>";
print "bijzonderheden :$bijzonderheden<br>";
print "prijs :$prijs<br>";
print "status :$status<br>";
print "</body></html>";