Hallo,
Ik wil graag dualscreen op mijn NEC Versa P520 laptop hebben. Ik denk dat ik al een eind gekomen ben. Eerst was het probleem dat op scherm 1 en scherm 2 hetzelfde te zien was. Dan heb je natuurlijk niet veel aan dualscreen
. In de log was ook niet terug te vinden dat hij de 2e monitor wel gebruikte. Dat probleem heb ik (volgens mij) op kunnen lossen. Uit de logfile maak ik op dat de 2e monitor nu ook echt gebruikt word. Het probleem is alleen dat m'n huidige configuratie er op de een of andere manier voor zorgt dat m'n gehele laptop vastloopt. Het beeld wordt zwart als ik X met deze configuratie start. Met ctrl+alt+backspace is X niet te killen. Ook kom ik niet meer bij de tty's met ctrl+alt+fx. Het enige wat ik nog kan doen is de computer rebooten.
Wie heeft enig idee waar het door komt? Dan zou ik al weer geholpen zijn, want Google is ook mijn vriend
. Als je precies weet hoe je het op moet lossen, mag je dat ook zeggen hoor
, scheelt mij weer werk 
Alvast bedankt voor de hulp.
Ik heb trouwens deze dual-screen config gemaakt vanuit deze oude configuratiefile. Die is nog maar voor 1 scherm (mijn laptop scherm).
Ik wil graag dualscreen op mijn NEC Versa P520 laptop hebben. Ik denk dat ik al een eind gekomen ben. Eerst was het probleem dat op scherm 1 en scherm 2 hetzelfde te zien was. Dan heb je natuurlijk niet veel aan dualscreen
Wie heeft enig idee waar het door komt? Dan zou ik al weer geholpen zijn, want Google is ook mijn vriend
Alvast bedankt voor de hulp.
Ik heb trouwens deze dual-screen config gemaakt vanuit deze oude configuratiefile. Die is nog maar voor 1 scherm (mijn laptop scherm).