Hoop dat ik dit nu bij de goede postplaats heb geplaatst, aangezien het veelal aan de videokaart setup blijkt te liggen. Zo niet hoor ik het wel!
..NFSU2, Midnightclub II, Street Racing Syndicate...
Stuk voor stuk geen verschil (geen probleem!) al zet ik ze op minimale resolutie en details, of al gooi ik de reso, filteringen, details allemaal op max.
Toch haperen de games. ja uiteraard ook getest met zoveel mogelijk achtergrond programmatuur uit, en de HDD netjes op orde. Laatste drivers, en die daarvoor, etc.
Ten eerste, blijf ik, ongeacht ik de VSync aan of uit zet, gewoon veel last te hebben van tearing.
(Horizontaal, maar dat zal wel domme opmerking zijn
)
Daarbij, ik denk dat dat de grootste hapering ook meteen is, lijkt (of ís) het zo, dat wanneer dát optreed (in bochtjes, bij sturen e.d.) dat de game ook even hakkerend doorspeelt.
Lijkt me echter niet aan mijn systeem te kunnen liggen..aangezien dat toch wel zo'n game moet kunnen trekken
? Lijkt me namelijk dat ik het systeempje wat ik nu zo'n paar maanden heb best netjes bij elkaar heb gestoken zo
?
ps. niet allees bij race games hoor! Was slechts als voorbeeld.
Systeem:
Gigabyte K8NXP-9
AMD Athlon 64 3800+ Venice
2x 512 MB Crucial Ballistix Dual channel PC3200
CLUB3D Radeon X800XL
Enermax 465AX-VE-GFMA 420 Watt voeding
ATI Catalyst 05.7.
Alles op stock speeds.
Tips om hier vanaf te komen...wordt er namelijk niet vrolijk van..dacht juist soepel te kunnen gamen nu
..
..NFSU2, Midnightclub II, Street Racing Syndicate...
Stuk voor stuk geen verschil (geen probleem!) al zet ik ze op minimale resolutie en details, of al gooi ik de reso, filteringen, details allemaal op max.
Toch haperen de games. ja uiteraard ook getest met zoveel mogelijk achtergrond programmatuur uit, en de HDD netjes op orde. Laatste drivers, en die daarvoor, etc.
Ten eerste, blijf ik, ongeacht ik de VSync aan of uit zet, gewoon veel last te hebben van tearing.
(Horizontaal, maar dat zal wel domme opmerking zijn
Daarbij, ik denk dat dat de grootste hapering ook meteen is, lijkt (of ís) het zo, dat wanneer dát optreed (in bochtjes, bij sturen e.d.) dat de game ook even hakkerend doorspeelt.
Lijkt me echter niet aan mijn systeem te kunnen liggen..aangezien dat toch wel zo'n game moet kunnen trekken

ps. niet allees bij race games hoor! Was slechts als voorbeeld.
Systeem:
Gigabyte K8NXP-9
AMD Athlon 64 3800+ Venice
2x 512 MB Crucial Ballistix Dual channel PC3200
CLUB3D Radeon X800XL
Enermax 465AX-VE-GFMA 420 Watt voeding
ATI Catalyst 05.7.
Alles op stock speeds.
Tips om hier vanaf te komen...wordt er namelijk niet vrolijk van..dacht juist soepel te kunnen gamen nu
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2005 15:08 ]