Toon posts:

WoW vragen

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben hier nieuw en heb een par vragen.Ik heb pas World of Warcraft gekocht en heb een paar vragen:

1)Kan iedere wezen een pet hebben?
2)Ik ben een hunter.Ik heb een boog,maar als ik een dier er mee wil aanvallen,pakt hij automatisch zijn mes.Hoe kan ik dan mijn boog gebruiken?
3)Hoe kan ik een pet temmen?
BVD

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2005 14:18 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik denk dat je dat beter even in het WoW topic kunt vragen :)

Welkom op GoT

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 42 kijk hier eens, het 42e deel van het WoW topic. Daar staat vast je antwoord ergens, of zitten er de mensen die het wel weten.

• Thunderhawk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-10 01:58
Hoi,

1. Nee, alleen de Hunter kan een "Combat Pet" hebben. Elke klasse kan echter wel een gewone "pet" hebben, zoals een kat, een konijn, die verder niets doen dan meewandelen. Als je hunter bent kan je dus 2 pets hebben ;)

2. Je moet bij je "Spells book" even kijken naar Shoot Bow ofzoiets. Die sleep je dan naar je action bar en klaar! Zorg ook dat je voldoende pijlen hebt!

3. Vanaf level 10 krijg je een quest om dit te doen.

Success !

Verwijderd

Topicstarter
Zompy schreef op zondag 24 juli 2005 @ 14:25:
Hoi,

1. Nee, alleen de Hunter kan een "Combat Pet" hebben. Elke klasse kan echter wel een gewone "pet" hebben, zoals een kat, een konijn, die verder niets doen dan meewandelen. Als je hunter bent kan je dus 2 pets hebben ;)

2. Je moet bij je "Spells book" even kijken naar Shoot Bow ofzoiets. Die sleep je dan naar je action bar en klaar! Zorg ook dat je voldoende pijlen hebt!

3. Vanaf level 10 krijg je een quest om dit te doen.

Success !
Bedankt :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2005 16:46 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 42 dus, dit zijn vragen die makkelijk zelf te beantwoorden zijn met wat eigen inspanning ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.