[iPod] crashed bij aansluiten op PC, na een te volle iPod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belial_666
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-10 21:40
Probleem:

heb een ipod 4G. Ik wilde bestanden overzetten met Ehpod maar er was niet genoeg ruimte vrij opde Ipod. Hierdoor crashed ehpod en daarna de explorer.

Nu wil de Ipod op nieuw aansluiten maar de Ipod was gecrased. Dus reset ik de Ipod. Nu echter, elke keer als ik hem wil aansluiten crashed de ipod. Ik krijg met geen mogelijkheid die Ipod meer aangesloten op mijn PC.

Zodra ik de Ipod aansluit met de firewire kabel crashed ie. Ik kan hem dan wel weer resetten en bij mijn muziek maar dat is het.

De laatste error message die ehpod zei was dat ie de database niet kon wegschrijven op de Ipod, DUhhm hij was te vol

Wie weet een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-10 19:11

chem

Reist de wereld rond

Gebruik iTunes ipv ephod?

Ik zou je hele iPod wissen en voortaan alleen iTunes gebruiken :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belial_666
DAT VRAAG IK TOCH NIET :(

jezus, ik vraag om een antwoord op de vraag waarom mijn Ipod crashed, niet een of andere wijsneus die gaat vertellen welke software ik wel of niet moet gebruiken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij vraag je een oplossing..die krijg je. iTunes is gemaakt om met je iPod te werken; ik zie het probleem niet om met iTunes te (gaan) werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElisabethM
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
(zucht, zijn ipod crasht op het moment dat ie hem aansluit, dan zal itunes vast ook niet helpen)

Ter zake:
Het lukt je dus ook niet om je software op je i-pod te herstellen via je pc? Al eens een andere pc geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belial_666
Ik heb geprobeerd met behulp van USB2 de ipod aan te sluiten en dat werkt. Ik heb hem geflashed met de nieuwste firmware.

Dat hielp niet. USB2 doet het maar zodra ik de firewire kabel aansluit dan crashed ie.

( en ik dacht dat dit tweakers was, ik gebruik dus liever geen Itunes omdat ik het een BUTT programma vind) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:30
Tja... Als je al je muziek en bestanden toch nog op je PC hebt staan, dan _zou_ je'm eerst eens kunnen formateren en daarna nog een keertje een software restore doen. Dus niet een firmware upgrade, maar mbv de bijgeleverde software de iPod restoren naar factory defaults...

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 19:31

Nitai

Live the life you love.

sowieso moet je niet alleen richting je iPod zoeken. Heb je andere firewire hd's geprobeerd?

Voor zover ik weet wordt er niets weggeschreven zodra je een hd mount in Windows (of andere OS).

Het zou goed aan je firewire verbinding / windows configuratie kunnen liggen. Misschien kun je de drivers updatetn van je firewire controller. Is het overigens een aparte firewire aansluiting of is het een aansluiting op je Creative geluidskaart?

Trouwens, ehpod is overigens niet een erg stabiel programma. Je kan beter iTunes gebruiken of gebruik maken van Winamp met een iPod plugin.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belial_666
OK net ff getest met een 2G Ipod,

die werkt gewoon dus het is niet de firewire kaart of driver ( snik)

het is een firewire port op mijn MSI K8T NEO moederbord, die al een half jaar lang prefect werkt. Bij beide ports crashed ie

[ Voor 38% gewijzigd door Belial_666 op 25-07-2005 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 21:21
Bij ehpod zijn al een boel problemen gemeld met syncen, ipods die helemaal niet meer starten, vage problemen. Ik riskeer mijn iPod er niet aan, ik vind hem te lief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 21:21
Probeer anders dit : http://www.redchairsoftware.com/anapod/index.php

PS. Shit.. edit knopjes zijn voor mietjes

[ Voor 16% gewijzigd door sorted.bits op 26-07-2005 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit ook gehad, maar dat kwam door itunes haar nieuwe podcast functie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belial_666
Hoe heb je het opgelost dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle feeds verwijderen uit itunes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belial_666
Ok toch maar naar de apple winkel gegaan.

op een Mac aangesloten en toen deed ie het. Ding is gereset, dus alle muziek er af, en nu doet ie het weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belial_666
Nou niet dus,

hij deed het met firewire wel op een MAc maar op mijn Pc crashed ie nog steeds.

Dan maar laten reparen :(
Pagina: 1