Ik heb deze week mij Inspiron 9300 binnengekregen. Hele mooie laptop, maar er is één ding dat me opvalt. Ik heb het scherm met een resolutie van 1440 x 900. Op mijn desktop heb ik een scherm met een resolutie van 1280 x 1024. Vergelijkbare resolutiesm zou je zeggen. Echter, als ik op de laptop een internetpagina open, dan zie ik daarop veel minder informatie dan op de desktop. Natuurlijk zijn de verhoudingen anders, maar dit kan het verschil niet verklaren. Dit speelt niet alleen bij internetpagina's, maar ook bij andere applicaties. Alles oogt erg groot.
Ik vind die veelheid aan informatie (c.q. 'die priegelige lettertjes') juist wel prettig werken, dus ik zou het op de laptop ook zo willen hebben. Hoe krijg ik dat voor elkaar? Is er ergens een setting die de default font size (geldig voor alle applicaties) bepaalt?
Ik vind die veelheid aan informatie (c.q. 'die priegelige lettertjes') juist wel prettig werken, dus ik zou het op de laptop ook zo willen hebben. Hoe krijg ik dat voor elkaar? Is er ergens een setting die de default font size (geldig voor alle applicaties) bepaalt?