ik heb een wd1600 sinds 1 jaar in mijn pc hangen ( april 2004 gefabriceerd) en sinds gisteren wilt de pc niet meer booten. als ik de dvd speler als enigste erin hang doet hij alles zoals gewoonlijk ( behalve dan dat je niet kunt booten ) maar als ik de hd erin hang dan wilt hij in de bios geen ide drives meer zoeken en hangt hij na de mem test vast. kan niet dan in de bios setup komen of iets anders.
ik heb hem al geprobeerd in een andere pc als slave erbij te hangen maar bij de andere pc gebeurde hetzelfde als de hd van mij erbij hangt wilt hij niks meer. ik weet nu niet meer wat ik moet en daarom vraag ik jullie hulp
dit is de enigste hd die ik heb en deze bevat zeer veel waardevolle gegevens
mochten jullie tot de conclusie komen dat de hd niet meer valt te redden is er dan nog een mogelijkheid om de date ervanaf te halen ?
edit : idd april 2004
ik heb hem al geprobeerd in een andere pc als slave erbij te hangen maar bij de andere pc gebeurde hetzelfde als de hd van mij erbij hangt wilt hij niks meer. ik weet nu niet meer wat ik moet en daarom vraag ik jullie hulp
dit is de enigste hd die ik heb en deze bevat zeer veel waardevolle gegevens
mochten jullie tot de conclusie komen dat de hd niet meer valt te redden is er dan nog een mogelijkheid om de date ervanaf te halen ?
edit : idd april 2004
For we are many