wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Verwijderd
Das een hele duidelijke ja, het is een schaalbaar concept, ik heb hier een pci-e 1x in een pci-e 16x slot zitten. Wel te verstaan een gibt netwerk kaart.the_virus schreef op zondag 24 juli 2005 @ 13:00:
weet iemand of het mogelijk is om een kaart die gemaakt is voor een pci-e 8x slot
ook in een pci-e 16x slot past
Nee niet per definitie!
Ik heb hier heel veel gezeur mee gehad en pas na veel bellen en enkele speciaal gemaakte biossen werkt het. Ga er dus niet meteen vanuit dat het zal werken. Check eerst wat er volgens de de "negotiated bandwith" informatie allemaal wel en niet wil.
Ik heb hier heel veel gezeur mee gehad en pas na veel bellen en enkele speciaal gemaakte biossen werkt het. Ga er dus niet meteen vanuit dat het zal werken. Check eerst wat er volgens de de "negotiated bandwith" informatie allemaal wel en niet wil.
die riching zit ik dus ook al te denken, als ik het goed heb is de beide 16x sloten gekoppeld met elkaar, dus hoe reageert als ik in een nforce4 sli mobo een 16x/8x videokaart heb en een raid 5 kaartje? ik heb al van enkelen gehoord dat dat vaak problemen oplevert, ik heb het alleen nog van niemand gehoord die er zelf ervaring in heeft. (eventueel met een dfi nf4 sli bord zou ein elk geval welkom zijn)
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
aanrader is om te gaan bellen met de maker van je mobo. Je hebt vast wel een tel nr in de handleiding staan, ff bellen en vragen is vaak de beste manier om hier achter te komen.
Pagina: 1