Ik heb een probleem, mijn computer start niet fatsoenlijk meer op. Wanneer ik hem aanzet en hij is eenmaal bij het laadscherm van windows, begint hij te laden, dit duurt al langer dan normaal. Wanneer hij klaar is, wordt het scherm zwart en geven de ledjes van het toetsenbord geen licht meer.
/edit: ook veilige modus doet het sinds vandaag niet meer.
Ik kamp al een maandje met het probleem, het was eerst gewoon af en toe... maar het ging steeds vaker gebeuren en nu doet hij het helemaal niet meer.
Bijzonder is, dat hij sinds vandaag pas lang doet over het Pci device listing scherm...
Toeval is dat ik ook sinds een maand een nieuwe videokaart heb, de asus radeon 9250 (met nieuwste drivers) en een 5.1 geluidskaart. ik had mijn pc eerst overgeclockt, maar heb hem toen lager gezet omdat ik dacht dat het misschien door de hitte kwam... dus mn radeon gewoon weer op normaal en ook mn cpu weer op normaal.
Misschien weet iemand een oplossing? of is het een bekend probleem?
/edit: ook veilige modus doet het sinds vandaag niet meer.
Ik kamp al een maandje met het probleem, het was eerst gewoon af en toe... maar het ging steeds vaker gebeuren en nu doet hij het helemaal niet meer.
Bijzonder is, dat hij sinds vandaag pas lang doet over het Pci device listing scherm...
Toeval is dat ik ook sinds een maand een nieuwe videokaart heb, de asus radeon 9250 (met nieuwste drivers) en een 5.1 geluidskaart. ik had mijn pc eerst overgeclockt, maar heb hem toen lager gezet omdat ik dacht dat het misschien door de hitte kwam... dus mn radeon gewoon weer op normaal en ook mn cpu weer op normaal.
Misschien weet iemand een oplossing? of is het een bekend probleem?
[ Voor 15% gewijzigd door poepkop op 24-07-2005 12:11 ]
Athlon X8 3,6ghz 15000+ | 4 x 4GB PC 21000 | 2 x 4TB... < das pas patsen :-)