KISS DP508: Firmware: 2.9.3 geinstalleerd en geen netwerk

Pagina: 1
Acties:

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Topicstarter
Hallo,

Ik heb zojuist de nieuwe firmware 2.9.3 geinstalleerd voor de Kiss 508.
En sindsdien kan ik de 508 niet meer bereiken.
Ik heb op de 508 een statische IP ingesteld: 192.168.000.123 en ik kan vanuit mijn PC (192.168.0.1) de player niet meer pingen. FTP lukt dan ook niet meer.

Zijn er al 508-bezitters die de nieuwe firmware hebben geinstalleerd ? of moet ik maar weer teug naar 2.8.3 ?

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

Verwijderd

bij mij doet deze het vreemd genoeg goed, iets wat ik nl niet had verwacht :)

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Topicstarter
Hij doet het weer. Ik heb DHCP weer aangezet, gereboot, terug naar statisch IP, gereboot.
Netwerk lijkt het weer te doen. Mijn klokkie is ook weer terug. woooot :P (Na ruim een jaar wachten 8)7 ), maar het is er weer.
Qpel blijft het niet doen, maar ik had ook niet anders verwacht. Je krijgt nu wel netjes een foutmelding te zien.

Edit: volgens firmwarespecs moet de netwerkverbinding verbeterd zijn, maar ik haal nog steeds "maar" 1 MB/s. Als ik files upload naar mijn XBOX gaat dat met 5-6 MB/s, dus mijn netwerk trekt het wel.
Dit lijkt me geen netwerkverbetering.

Edit2: Ik heb een film met een € teken in de ondertiteling, maar hij laat nu een blokje zien, terwijl ik dat bij 2.8.3 wel zag. Weten ze in Denemarken soms niet wat de € is ?

[ Voor 98% gewijzigd door GoT op 24-07-2005 11:44 ]

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-01 18:49

dread

Sluwe vlaming

heb de dp 1500

ga vanavond nog de nieuwe firmware installeren.

hoop dat het wat beter gaat. sinds de 2.9.2 gaat het afspelen van divx filmpjes ongeloofelijk kut. Loopt gewoon vast. Moet dan de player terug rebooten.
bij elke film dus, ook bij films die het vroeger wel deden.

wordt een beetje moe van de kissplayer. Waarom heb ik geen xbox gekocht ;)

draait op server met freekiss en As2003.
gebeurd ook na een frisse herstart.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.