o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.
Hij doet het weer. Ik heb DHCP weer aangezet, gereboot, terug naar statisch IP, gereboot.
Netwerk lijkt het weer te doen. Mijn klokkie is ook weer terug. woooot
(Na ruim een jaar wachten
), maar het is er weer.
Qpel blijft het niet doen, maar ik had ook niet anders verwacht. Je krijgt nu wel netjes een foutmelding te zien.
Edit: volgens firmwarespecs moet de netwerkverbinding verbeterd zijn, maar ik haal nog steeds "maar" 1 MB/s. Als ik files upload naar mijn XBOX gaat dat met 5-6 MB/s, dus mijn netwerk trekt het wel.
Dit lijkt me geen netwerkverbetering.
Edit2: Ik heb een film met een € teken in de ondertiteling, maar hij laat nu een blokje zien, terwijl ik dat bij 2.8.3 wel zag. Weten ze in Denemarken soms niet wat de € is ?
Netwerk lijkt het weer te doen. Mijn klokkie is ook weer terug. woooot
Qpel blijft het niet doen, maar ik had ook niet anders verwacht. Je krijgt nu wel netjes een foutmelding te zien.
Edit: volgens firmwarespecs moet de netwerkverbinding verbeterd zijn, maar ik haal nog steeds "maar" 1 MB/s. Als ik files upload naar mijn XBOX gaat dat met 5-6 MB/s, dus mijn netwerk trekt het wel.
Dit lijkt me geen netwerkverbetering.
Edit2: Ik heb een film met een € teken in de ondertiteling, maar hij laat nu een blokje zien, terwijl ik dat bij 2.8.3 wel zag. Weten ze in Denemarken soms niet wat de € is ?
[ Voor 98% gewijzigd door GoT op 24-07-2005 11:44 ]
o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.
heb de dp 1500
ga vanavond nog de nieuwe firmware installeren.
hoop dat het wat beter gaat. sinds de 2.9.2 gaat het afspelen van divx filmpjes ongeloofelijk kut. Loopt gewoon vast. Moet dan de player terug rebooten.
bij elke film dus, ook bij films die het vroeger wel deden.
wordt een beetje moe van de kissplayer. Waarom heb ik geen xbox gekocht
draait op server met freekiss en As2003.
gebeurd ook na een frisse herstart.
ga vanavond nog de nieuwe firmware installeren.
hoop dat het wat beter gaat. sinds de 2.9.2 gaat het afspelen van divx filmpjes ongeloofelijk kut. Loopt gewoon vast. Moet dan de player terug rebooten.
bij elke film dus, ook bij films die het vroeger wel deden.
wordt een beetje moe van de kissplayer. Waarom heb ik geen xbox gekocht
draait op server met freekiss en As2003.
gebeurd ook na een frisse herstart.
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.