Ik heb gezocht op google en ook nog gebruikt gemaakt van GOT search maar heb geen antwoord kunnen vinden op me vraag.
Het zit zo, wanneer ik een bestand download via mijn download script blijft de laatst gebruikt URL vast staan in de adressenbalk van IE. Wanneer ik op andere links die naar andere paginas gaan binnen me website klik, blijft die URL gewoon vast staan.
Ik weet niet waar het aan kan liggen, maar ik denk dat meerdere mensen deze probleem wel zijn tegen gekomen.
Dit stukje code download het bestand, misschien dat het aan de headers kan liggen.
Overigens werkt alles perfect.
Het zit zo, wanneer ik een bestand download via mijn download script blijft de laatst gebruikt URL vast staan in de adressenbalk van IE. Wanneer ik op andere links die naar andere paginas gaan binnen me website klik, blijft die URL gewoon vast staan.
Ik weet niet waar het aan kan liggen, maar ik denk dat meerdere mensen deze probleem wel zijn tegen gekomen.
Dit stukje code download het bestand, misschien dat het aan de headers kan liggen.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
| if ($DB_LINK_CLASS -> db_num_rows ($output)) { $output_object = $DB_LINK_CLASS -> db_fetch_object ($output) ; header("Content-Description: File Transfer"); header("Content-Type: application/force-download"); header("Content-Disposition: attachment; filename=".basename($bestand)); @readfile(''.$output_object->volledige_dir.''.$bestand.''); #echo 'jaaaaaaaa'; } |
Overigens werkt alles perfect.
[ Voor 12% gewijzigd door aex351 op 23-07-2005 23:28 ]
< dit stukje webruimte is te huur >