Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Sinds vandaag de mio 168 + tomtom 5 in mijn bezit.
Nu moet ik je zeggen dat ik het een lekker dingetje vind voor die centen , maar ik heb toch een paar vraagjes.

1. Kan ik gewoon via activesync al me bestanden op me pc overzetten in een map en als het ooit fout gaat deze terug zetten?

2. Ik heb bv een andere achtergrond gedownload dat is een .tsk file als ik die wil gebruiken waar zet ik dat dan?

3. En is het zo dat hij automatish van me geheugen kaartje opstart ik vind dat namelijk irrietant.
tomtom staat op zo'n kaartje en als die erin zit start die automatish tomtom op.

• Eryq
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-11 12:55
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 23:08:
Sinds vandaag de mio 168 + tomtom 5 in mijn bezit.
Nu moet ik je zeggen dat ik het een lekker dingetje vind voor die centen , maar ik heb toch een paar vraagjes.

1. Kan ik gewoon via activesync al me bestanden op me pc overzetten in een map en als het ooit fout gaat deze terug zetten?

2. Ik heb bv een andere achtergrond gedownload dat is een .tsk file als ik die wil gebruiken waar zet ik dat dan?

3. En is het zo dat hij automatish van me geheugen kaartje opstart ik vind dat namelijk irrietant.
tomtom staat op zo'n kaartje en als die erin zit start die automatish tomtom op.
antwoord op 1 is ja..

Nu heb ik nog een wedervraag aan jou.. over Tomtom. Welke instellingen heb jij om de gps aan de praat te krijgen. Ik heb namelijk dezelfde pda maar Navman staat ook geïnstalleerd en weet nu niet welke instellingen ik moet doen om de gps voor Tomtom aan de praat te krijgen.

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

2: je kunt je .tsk-bestand in de map \windows zetten. Je kunt daarna je achtergrond selecteren door te gaan naar: Start - Settings - Today.

3. Ik snap niet precies wat je bedoelt. Bedoel je dat de pda aan gaat wanneer je de kaart er in stopt? Of dat TomTom automatisch gestart wordt wanneer je de pda aanzet?

Nomen nescio

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Eryq: GPS moet je instellen op NMEA 0183v2 4800, Serial Cable on SP2

Dan ff geduld hebben en vindt hij vanzelf satelietten :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
GGS_106 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 09:59:

Idd die instellingen gebruik ik ook.
Duurt denk ik een half minuutje voor dat hij de satelieten vindt.

Verwijderd

Topicstarter
Brabo-Joossie schreef op zondag 24 juli 2005 @ 09:51:
2: je kunt je .tsk-bestand in de map \windows zetten. Je kunt daarna je achtergrond selecteren door te gaan naar: Start - Settings - Today.

3. Ik snap niet precies wat je bedoelt. Bedoel je dat de pda aan gaat wanneer je de kaart er in stopt? Of dat TomTom automatisch gestart wordt wanneer je de pda aanzet?
Ik bedoel dat als me pda uitstaat en me geheugen kaartje erin zit , en ik hem aan zet hij dan gelijk tom tom opstart.Ik zou het fijner vinden als hij dat niet deed.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 10:14:
[...]

Ik bedoel dat als me pda uitstaat en me geheugen kaartje erin zit , en ik hem aan zet hij dan gelijk tom tom opstart.Ik zou het fijner vinden als hij dat niet deed.
Ik kan het me voorstellen en ik had het ook. Er zijn verschillende versies van de software te koop. De ene word geleverd op een sdkaart en de andere op een cdrom die je installeert op de Mio. De laatste heeft niet het (working as designed) probleem dat hij het steeds opnieuw installeerd.

• Eryq
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-11 12:55
GGS_106 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 09:59:

Het is me tot nu toe ( 10 minuten :? ) nog niet gelukt een satelliet te vinden, maar weet je ook waar die 0183v2 voor staat, of heb je dan de nieuwste update nodig ( 5.1 )

Update 13.05: Het is me gelukt, bleek dat Navman op de achtergrond nog meedraaide.. Bedankt voor de juiste instellingen _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Eryq op 24-07-2005 13:06 ]

• Valor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-11 21:36

Valor

yummie spam

Eryq schreef op zondag 24 juli 2005 @ 12:22:
[...]

Het is me tot nu toe ( 10 minuten :? ) nog niet gelukt een satelliet te vinden, maar weet je ook waar die 0183v2 voor staat, of heb je dan de nieuwste update nodig ( 5.1 )

Update 13.05: Het is me gelukt, bleek dat Navman op de achtergrond nog meedraaide.. Bedankt voor de juiste instellingen _/-\o_ _/-\o_
Beetje jammer dat ie maar op 4800 baud draait!!! Hoger wil ie bij mij niet !!!! Weet iemand de specs van die GPS module???

• LeGato23
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kijk eens op http://www.pocketpc-club.nl/forum/

Alle antwoorden op jullie vragen en nog veel meer info hier te vinden.

• Valor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-11 21:36

Valor

yummie spam

LeGato23 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 16:39:
Kijk eens op http://www.pocketpc-club.nl/forum/

Alle antwoorden op jullie vragen en nog veel meer info hier te vinden.
Dank u :)
Pagina: 1