Toon posts:

Tijdschrift ontwerpen

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand wat voor software er (op professioneel niveau) gebruikt wordt voor het ontwerpen van tijdschriften? Geen e-zines, maar gewoon normale tijdschriften die je bij bijv. de Bruna koopt.

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 21:05

we_are_borg

You will Comply

Wat dacht je van Indesign en Quark Express om er twee te noemen. Maar dit valt meer onder zoeken op internet en GoT.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-08 18:46
Verschilt per tijdschrift, maar Indesign enzo wordt vaak gebruikt en Quark zoals post hierboven aangeeft.. Bel anders gewoon met een paar tijdschriften en vraag wat ze gebruiken, zeggen ze dat niet (of weten ze het niet) probeer je toch een ander tijdschrift, zijn er genoeg

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-08 13:19
Indesign en Quark vreten wel een gat... in je portomonnee :P

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 21:05

we_are_borg

You will Comply

Mr. Bondt schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 22:51:
Indesign en Quark vreten wel een gat... in je portomonnee :P
Ja dat klopt, het zijn dure pakketten, maar wel 2 die zeer veel kan en daarbij levert het een kant en klaar product af voor de drukpers. Als het niet drukpers klaar is wordt het verhaal velemale duurder.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• orca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-05 13:15

orca

Zwem goed, Broeder.....

vraag bij de drukker wat hij aangeleverd wil krijgen en ook het OS waar het in gemaakt wordt?

een paar jaar terug had ik nog de grootste problemen toen onze vereniging het blad aanleverde in quark express PC - Windows en hij alleen gewend was aan Quark express Mac.

de prijs van de software heb je er zo uit als je een leuke deal met de drukker kan sluiten...

Ask not what your computer can do for you ! Ask what you can do for your computer ! ! !

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-08 13:19
Mijn oom heeft trouwens een eigen drukkerij in Beverwijk.
Daar maken ze gebruik van Mac's met Quark Express.

Ik kreeg een keer zo'n afgedankte Mac, maar die haddik per ongeluk opgeblazen... :/
Ik kreeg er ook Quark Express bij op diskettes (jaja, lang geleden :P )

[ Voor 7% gewijzigd door Mr. Bondt op 24-07-2005 14:21 . Reden: Beetje vreemde zin ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit ziet er wel heel erg uit als een huiswerkopdracht (en dat in de vakantie ;) ). Ik mis helaas iedere vorm van eigen inzet; iets wat we wel belangrijk vinden op GoT. Met de tips in dit topic; alsmede het gebruik van de search op GoT en op Google moet je er wel uit kunnen komen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.